Правила магазину для покупців, які зробили замовлення до 15.05.2019

Правила магазина Bolf.ua від 25.05.2018 року

I. Визначення

  • Використані у Правилах поняття означають:
  • 1.1 Клієнт – повністю дієздатна фізична особа, юридична особа, яка зареєстрована відповідно до чинного законодавства України яка виконує Замовлення в рамках Інтернет-Магазину;
  • 1.2 Цивільний Кодекс України – Закон України від 16 січня 2003 року із змінами та доповненнями;
  • 1.3 Правила – Правила надання послуг електронним шляхом у рамках Інтернет-Магазину Bolf.ua;
  • 1.4 Інтернет-Магазин (Магазин) – інтернет-сервіс, доступний на www.bolf.ua , за допомогою якого Клієнт може розміщувати замовлення;
  • 1.5 Товар – товари, представлені в Інтернет-Магазині;
  • 1.6 Договір Купівлі-Продажу – договір Купівлі-Продажу Товарів в понятті Цивільного Кодексу України, укладений між Bolf Sp. z o. o. Sp. k. і Клієнтом, договір з використанням сайту Інтернет-Магазину;
  • 1.7 Закон про права споживача – Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року;
  • 1.8 Закон України «Про електронну комерцію» від 03 вересня 2015 року №675-VIII.
  • 1.9 Замовлення – волевиявлення Клієнта, спрямоване безпосередньо на укладення Договору Купівлі-Продажу, що визначають, зокрема, вид товару та його кількість;

II. Загальні положення

  • 2.1 Дійсні Правила визначають правила користування Інтернет-Магазином за адресою: www.bolf.ua;
  • 2.2 Ці Правила є регламентом роботи Інтернет-Магазину, які регулюють основні положення діяльності Інтернет-Магазину;
  • 2.3 Інтернет-Магазином Bolf.ua, доступним за адресою www.bolf.ua, керує Bolf Sp. z o. o. Sp. k. KRS 0000529285, ІПН 9291861928, ОКПО 360003583
    Адресні контактні дані:
    Bolf Sp. z o. o. Sp. k.
    вул. Кожуховська, буд. 32
    м. Зелена Гура
    Польща 65-364

    вул. Kożuchowska 32
    65-364 Zelena Gora, Polska
    NIP: PL9291861928
    REGON: 360003583
    Питання, що стосуються замовлень, можуть бути відправлені за адресою ok@bolf.ua або за тел.: +38(044) 333-43-66 (оплата дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора).
    Питання, що стосуються обміну, повернення і рекламації можуть бути відправлені за адресою ok@bolf.ua або за телефоном +38 (044) 333-43-66 (оплата згідно тарифів вашого оператора).
  • 2.4 Дійсні Правила визначають зокрема:
    • a. правила реєстрації та використання облікового запису в рамках Інтернет-Магазину;
    • b. умови та правила подання електронних Замовлень в рамках Інтернет-Магазину;
  • 2.5 Використання Інтернет-Магазину можливе за умови використання комп'ютерної системи, якою користується Клієнт і наступних мінімальних технічних вимог:
    • a. інтернет-браузери : Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera, Safari.
    • b. мінімальний дозвіл екрану 1024x768
    • c. Java Script
  • 2.6 З метою використання Інтернет-Магазину, Клієнт повинен самостійно отримати доступ до комп'ютера або пристрою з доступом в Інтернет;
  • 2.7 Згідно з чинним законодавством Bolf Sp. z o. o. Sp. k., керуючий Інтернет-Магазином Bolf.ua, залишає за собою можливість обмежити надання послуг через Інтернет-Магазин особам, які не досягли 18 років. У цьому випадку потенційні Клієнти будуть повідомлені про обмеження надання послуг;
  • 2.8 Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил в будь-який час за посиланням, розташованим на головній сторінці сайту www.bolf.ua, завантажити та роздрукувати;
  • 2.9 Інформація про товари, представленні на сторінках Інтернет-Магазину, зокрема, їх опис, розміри, характеристики, а так само ціни, являють собою пропозицію для укладення договору згідно зі статтею 655 Цивільного кодексу України;
  • 2.10 Товар, представлений у інтернет-магазині, такий як дитячий одяг призначений для дітей від 3 років має бути використаний під наглядом дорослих;

III. Правила користування Інтернет-Магазином

  • 3.1 Умовою початку користування Інтернет-Магазином є реєстрація на сайті;
  • 3.2 Реєстрація здійснюється шляхом заповнення та підтвердження формуляра реєстрації, розміщеного на одній із сторінок Інтернет-Магазину;
  • 3.3 Умовою реєстрації є прийняття Правил та надання персональних даних, які зазначені як обов'язкові поля для заповнення;
  • 3.4 Адміністратору бази даних клієнтів Інтернет-Магазину Bolf Sp. z o. o. Sp. k. з головним офісом у Польщі, м. Зелена Гура, вул. Кожуховська 32;
  • 3.5 З метою реалізації договору купівлі-продажу Клієнти, зареєстровані та незареєстровані виражають згоду на обробку зазначених персональних даних. У стосунку, Клієнтів не зареєстрованих вираження згоди включає в себе обробку персональних даних у цілях реалізації замовлення, у тому числі надання їх для опрацювання іншим суб'єктам, з якими адміністратор даних, уклав договір, з метою і в обсязі, необхідному для виконання замовлення, в той час як для Клієнтів, зареєстрованих крім того, згоду на проведення Облікового запису. Згода на обробку персональних даних є добровільною, однак необхідною для виконання замовлення. Ненадання даних або незгода на обробку даних може призвести до неможливості надання послуг з боку компанії Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
  • 3.6 Персональні дані клієнтів Магазину захищені у відповідності з положеннями: Закону України «Про захист персональних даних» від 01 червня 2010 року, Закону України «Про електронну комерцію» від 03 вересня 2015 року, також з Регламентом Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46/WE. Особисті дані не передаються третій особі або міжнародній організації і у формі, що дозволяє ідентифікувати конкретної людини зберігаються не довше, ніж це необхідно для досягнення мети обробки з урахуванням строків, що випливають з необхідності забезпечення можливості виконання чинного законодавства і зобов'язання, що стосуються надання послуг електронних продажів.;
  • 3.7 При вираженні окремої згоди Покупця, надані персональні дані можуть бути використані в інших цілях у обсязі, зазначеному у змісті вираженої згоди;
  • 3.8 Клієнт при реєстрації чи в пізніший час шляхом вибору відповідного поля може висловити свою згоду на отримання e-mail розсилки й sms-розсилки. Вираз вищевказаної згоди є виразом згоди на обробку персональних даних Bolf Sp. z o. o. Sp. k., в цілях реалізації прямого маркетингу власних товарів і відправити на вказану адресу електронної пошти або номер телефону, по електронній пошті або/і за допомогою телекомунікаційних пристроїв, комерційної інформації, отриманої від Bolf Sp. z o. o. Sp. k з головним офісом в м. Зелена Гура. Вираз згоди має добровільний характер і може бути скасований у будь-який час Відписатися від E-mail і SMS розсилки.
  • 3.9 Клієнт, заповнивши формуляр оплати замовлених товарів може додатково висловити згоду шляхом вибору відповідного поля [ ]:
    • a. обробка персональних даних, у вигляді адреси електронної пошти Bolf Sp. z o. o. Sp. k з головним офісом в м. Зелена Гура (вул. Кожуховська 32), для того, щоб заповнити анкету з відгуками про придбаний товар / доконання операції у магазині Bolf.ua і розмістити його на сайті Магазину. Дана згода є добровільною і може бути скасована у будь-який час (посилання).;
  • 3.10 Клієнти Магазину через сайт www.bolf.ua мають право доступу та виправлення вказаних ними відомостей, що становлять персональні дані, а крім того, мають право вимагати доступу до вказаних ними відомостей складаючих персональні дані, право на їх виправлення, видалення або обмеження обробки, право заперечувати проти обробки, а також право на передачу даних. Покупець, у будь-який момент може скористатися правом відмови вираженої згоди, без впливу на право обробки, яке було здійснене на підставі згоди до моменту його відмови, а також право подавати скаргу в належні органи.
  • 3.11 Bolf Sp. z o. o. Sp. k., може позбавити Клієнта права на використання Інтернет-Магазину, а також обмежити доступ до частини або всіх ресурсів Інтернет-Магазину, з негайним вступом в силу, у разі порушення Клієнтом Правил, а зокрема коли Клієнт:
    • a. зазначив під час реєстрації в Інтернет-Магазині неправдиві дані, неточні або застарілі, що вводять в оману або порушують права третіх осіб;
    • b. скоїв через Інтернет-Магазин порушення особистих прав третіх осіб, зокрема, інших особистих прав клієнтів Інтернет-Магазину;
    • c. вчинив інші дії, які будуть визнані Bolf Sp. z o. o. Sp. k., несумісними із законами або загальними правилами використання мережі Інтернет які або заподіюють шкоду Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
  • 3.12 Особа, яку було позбавлено права користування Інтернет-Магазином не може зробити повторної реєстрації без попередньої згоди з Bolf Sp. z o. o. Sp. к.
  • 3.13 Замовник зобов'язаний, зокрема:
    • a. не постачати і не передавати змісту забороненого законом, наприклад, що пропагує насильство, що дискредитує або порушує особисті та інші права;
    • b. користування Інтернет-Магазином у невідповідності з його функціонуванням, зокрема, з допомогою певного програмного забезпечення або обладнання;
    • c. не допускати дій, таких як: розсилка або розміщення в рамках Інтернет-Магазину комерційної інформації (спам);
    • d. користування Інтернет-Магазином шляхом, необтяжливим для інших клієнтів і для Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
    • e. використовувати будь-яку інформацію, розміщену в рамках Інтернет-Магазину тільки для особистого використання;
    • f. користуватися Інтернет-Магазином у відповідності з чинним на території України законодавством, положеннями Правил, а також із загальними правилами використання мережі Інтернет;
    • f. користуватися Інтернет-Магазином у відповідності з чинним на території України законодавством, положеннями Правил, а також із загальними правилами використання мережі Інтернет;
  • 3.14 Прийняття правил означає згоду на отримання рахунків в електронній формі.
  • 3.15 В закладці Контакти наведено контактні дані для інспектора по захисту даних, який стежить за безпекою персональних даних, що обробляються Bolf Sp. z o. o. Sp. k. У разі виявлення можливого порушення Ваших прав ми рекомендуємо звертатися. Піклуючись про безпеку даних наших Клієнтів, всі зауваження будуть негайно перевірятися так, щоб забезпечити максимальний рівень захисту оброблюваних даних.
  • 3.16 Відомості, що стосуються обробки даних в автоматичному режимі через Сайт www.bolf.ua опубліковано в Політика конфіденційності.

IV. Процедура укладання договору Купівлі-Продажу і виконання замовлення

  • 4.1 Для укладення Договору Купівлі-Продажу через Інтернет-Магазин, необхідно увійти на сайт www.bolf.ua зробити вибір товару, його марку, колір і розмір, приймаючи чергові технічні дії на основі відображених клієнту підказок та інформації доступною на веб-сайті;
  • 4.2 Вибір замовлених Товарів здійснюється замовником шляхом їх додавання у кошик. Умовою оформлення замовлення, є заповнення кошика товарами на суму не менше ніж 699 грн. При невиконанні умов заповнення кошика, завершення оформлення замовлення буде неможливо;
  • 4.3 У процесі оформлення Замовлення до моменту натискання кнопки "Оформити замовлення", Клієнт має можливість змінити введені дані та обрати Товар. У цьому випадку необхідно дотримуватися інструкції Клієнта, повідомленнями та інформацією, наданими на сайті;
  • 4.4 Після отримання від Клієнта, що використовує Інтернет-Магазин, всіх необхідних даних, на екрані відобразиться підсумок замовлення. Підсумок замовлення містить у собі інформацію про:
    • a. предмет замовлення,
    • b. ціну за одиницю та загальну вартість замовлених товарів, а також вартість доставки,
    • c. спосіб оплати,
    • d. спосіб доставки,
    • e. термін доставки.
  • 4.5 Для оформлення Замовлення обов'язковою умовою є: прийняття змісту Правил, надання персональних даних, позначених як обов'язкові поля для заповнення, і натискання кнопки "Замовляю із зобов'язанням оплати";
  • 4.6 Якщо Клієнт висловив згоду, про яку йдеться у п. 3.9 . підпункту a). протягом 14 днів з моменту оформлення замовлення на вказану адресу електронної пошти буде отримана інформація, що містить прохання про розміщення відгуків про куплений товар та/або проведеної операції в магазині Bolf.ua, яка може бути розміщена на сайті Bolf.ua.
  • 4.7 Оформлення Клієнтом Замовлення являє собою заяву про намір укласти з Bolf Sp. z o. o. Sp. k. Договор Купівлі-Продажу, згідно зі змістом Правил;
  • 4.8 Договір Купівлі-Продажу укладається українською мовою, зміст якого збігається з Правилами.
  • 4.9 Акції не поєднуються один з одним. В одному замовленні можна використовувати один код на знижку.

V. Доставка

  • 5.1 Доставка Товару здійснюється на території України, у регіонах вказаних на сайті натисніть на адресу, вказану клієнтом при оформленні замовлення;
  • 5.2 Доставка замовлених товарів здійснюється поштово-логістичною компанією Міст Експрес, тільки на території України. Вартість доставки докладно описана на сторінці сайту, натисніть. За межі України доставка не здійснюється;
  • 5.3 Увага! Відповідно до Правил надання послуг поштового зв'язку, передбачених Розділом «Оплата послуг поштового зв'язку» Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку» від 05.03.2009 № 270, а саме, пунктами 78, 91, 103, 104, 109, 113, 114 вищевказаного нормативно-правового акту. Поштове відправлення з позначкою "післяплата" видається одержувачу після внесення визначеної відправником суми післяплати та оплати за її пересилання. Розкриття такого відправлення без попереднього внесення суми післяплати та оплати за її пересилання, може бути здійснено тільки в разі виявлення розходжень фактичної маси посилки з масою, зазначеною у супровідних документах, на поштовому відправленні або бланку супровідної адреси до нього, чи пошкодження оболонки, печатки, обв'язки, що не забезпечує схоронність вкладення, на підставі чого складаєтся відповідний акт.
  • 5.4 Термін доставки складає від 5 до 10 робочих днів, рахуючи від дати оформлення Замовлення Клієнтом;
  • 5.5 Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил і в будь-який час за посиланням, розташованим на головній сторінці сайту www.bolf.ua завантажити його і роздрукувати.
    Підтвердженням здійсненої угоди Купівлі-Продажу Товарів є відправка товарного чека разом із Замовленням, Клієнту за вказаною адресою;

VI. Ціни та способи оплати

  • 6.1 Ціни на Товари вказані в українській валюті (гривні);
  • 6.2 Замовлення оплачується післясплатою (готівкою при отриманні).

VII. Право відмови від договору

  • Ви маєте право відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення будь-яких причин.
    Строк для розірвання договору закінчується через 14 днів з дня отримання Клієнтом товару.
    Щоб скористатися правом відмови, Ви повинні повідомити про своє рішення відмови від цього договору шляхом однозначної заяви (наприклад, листом за електронною поштою на адресу ok@bolf.ua або відіславши разом з товаром на нижче вказану адресу).
    А/С 48, Bolf,
    Bolf Sp. z o.o. Sp.k.
    вул. Словацького 1,
    м. Львів 79000,
    Україна
    тел. +38 (044) 333 66 43
    (пн.-пт., 8-16)
    ok@bolf.ua

VIII. Наслідки відмови від договору

  • У випадку відмови від цього договору, ми повертаємо Вам всі отримані від Вас платежі, в будь-якому випадку не пізніше 14 днів від дня, в якому ми були проінформовані про Ваше рішення про право відмовитися від цього договору. Ми можемо призупинити з поверненням оплати до моменту отримання речей або до моменту надання доказів його повернення, в залежності від того, яка подія настане раніше.
    Просимо повернути або передати нам товар на адресу: А/С 48, Bolf, вул. Словацького 1, Львів 79000, Україна; негайно, і в будь-якому випадку не пізніше, ніж за 14 днів від дня, у якому було нам повідомлено про відмову від цього договору. Термін вважається виконаним, якщо товар Вами відправлений до закінчення терміну 14 днів.
    Клієнт повністю несе витрати пов'язані з поверненням товару. Повернення Bolf.ua.

IX. Рекламація Товарів

  • 9.1 Bolf Sp. z o. o. Sp. k., як продавець несе відповідальність , за гарантії та дефекти в межах, зазначених в Цивільному кодексі України.
  • 9.2 Претензії, які виникають при порушенні прав Клієнта, гарантовані законом, або на підставі цих Правил, слід направляти за адресою: ok@bolf.ua. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якщо б це не було можливе, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;
  • 9.3 Bolf Sp. z o. o. Sp. k., не є виробником товарів. Виробник несе відповідальність за гарантії проданого Товару на умовах та протягом строку, вказаного у гарантійному талоні.

X. Претензії у сфері надання послуг за електронною поштою.

  • 10.1 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. вживає заходів для забезпечення повністю коректної роботи Інтернет-Магазину, в тій мірі, в якій це пов'язано з актуальними технічними знаннями і зобов'язується усунути в розумні терміни всі порушення, про які повідомляє Клієнт;
  • 10.2 Клієнт зобов'язаний негайно повідомити Bolf Sp. z o. o. Sp. k. про будь-які порушення або збої в роботі Інтернет-Магазину;
  • 10.3 Порушення, пов'язані з функціонуванням Магазину, Клієнт може повідомити у письмовій формі за адресою: Bolf Sp. z o. o. Sp. k., Кожуховська 32, 65-364 Зелена Гура, Польща, електронною поштою на адресу: ok@bolf.ua або використовуючи контактну форму;
  • 10.4 У скарзі Покупець повинен вказати своє ім'я по батькові та прізвище, поштову адресу, вид і дату виникнення порушень, пов'язаних з функціонуванням Інтернет-Магазину;
  • 10.5 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якщо б це не було можливе, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;

XI. Прикінцеві положення

  • 11.1 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. є власником всіх фотографій товарів, зображень, логотипів і має на них повне авторське право. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. також має відповідні ліцензії на використання зображень, які використовуються для створення рекламних банерів. Їх копіювання, обробка, передача і публікація, а також використання в цілях продажу заборонено, неправомірне використання призводить до кримінальної відповідальності. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. не допускає їх використання, поширення та розповсюдження без відома і отриманої згоди у письмовій формі. Порушення авторських прав призводить до відповідальності у сфері інтелектуальної власності.
  • 11.2 Розгляд суперечок, що виникли між Bolf Sp. z o. o. Sp. k. і Клієнтом, який є споживачем за змістом ст. 655 Цивільного кодексу України, буде вирішуватися у суді відповідно до норм чинного законодавства;
  • 11.3 Розгляд суперечок, що виникли між Bolf Sp. z o. o. Sp. k., керуючого Інтернет-Магазином і Клієнтом, який не є споживачем за змістом ст. 655 Цивільного кодексу України, підлягає розгляду судом їх за адресою головного офісу Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
  • 11.4 Питань, не врегульованих цим Правилом, застосовуються положення Цивільного кодексу України та інші положення чинного законодавства України;
pixel