Поширені запитання

Перед замовленням

  • Чи можливо зробити замовлення за електронною поштою?
  • Замовлення приймаються онлайн і за електронною поштою. Замовлення здійснюються тільки післяплатою, вартість доставки залежить від загальної вартості покупки на момент оформлення замовлення. Замовлення можливо зробити за адресою: ok@bolf.ua.
  • Чи можливо оформити замовлення без утворення облікового запису?
  • Так. Замовлення можливо скласти без утворення облікового запису. Після установлення товару до кошика, перейдіть в розділ Дані для Доставки, де необхідно вибрати пункт "ЗАМОВИТИ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ" але ми рекомендуємо вам створити обліковий запис. Обліковий запис в магазині, це сбереження історії закупівлі Клієнта та право стати власником Карти Постійного Клієнта.
  • Як перевірити, чи товар доступний?
  • Кожен товар на нашому сайті має інформацію про стан доступності і приблизний час його реалізації.
  • Чи можу я розраховувати на знижку чи другі бонуси при купівлі на сайті?
  • Всі акції і діючі знижки знаходяться на сторінці: Акції. Періодично проводяться дні "Доставка безкоштовно". В магазині діють знижки на пороги, які система магазина нараховує автоматично. Щоб бути в курсі всіх акцій, новин та спеціальних пропозицій, рекомендуємо підписатись на нашу розсилку у магазині.
  • З яких тканин виготовлений пропонуємий товар?
  • Тканини, з яких виготовлений товар, приведені в описах пропонуємих нами товарів.
  • Яке походження одежі в магазині www.bolf.ua?
  • Наша одежа і колекції, зшиті спеціально на замовлення у виробників і офіційних дистриб'юторів марок яких, ми є єдиним представником и Контрагентом.

У процесі замовлення товару

  • Де можливо знайти форми оплати замовлення?
  • Доступні форми оплати можливо знайти на сторінці в розділі: Форми оплати.
  • Які витрати на доставку при великому замовленні?
  • Доставка при замовленні на суму більш ніж 1600 грн, безкоштовна. Акція діє для замовлень, розміщених тільки на сайті Bolf.ua, не включає в себе замовлення по телефону і електронною поштою.
  • Подробиці про витрати при пересилці читайте на нашій сторінці в розділі: Оплата та способи доставки.
  • Скільки часу займе реалізація замовлення?
  • Про час реалізації замовлення читайте в розділі: Час реалізації замовлення. Виконання замовлення проводиться найближчим часом, у тому випадку, якщо замовлення було зроблено на початку або в середині тижня, то замовлення буде вислано на протязі 5 - 10 робочих днів.
  • Чи висилаються посилки у вихідні дні?
  • Замовлення реалізуються з понеділка по п'ятницю. Посилки не висилаються у суботу, неділю та святкові дні. Кур'єрська доставка у ці дні, також не відбувається.
  • Яка загальна вартість придбаних товарів?
  • Загальна вартість замовлення: вартість товару + вартість пересилки.
  • Чому мої розміри відрізняються від тих, які представлені в таблиці розмірів?
  • Це пов'язано з тим, що наданні розміри, представлені в таблиці, виміряні на пласкому одязі (без розтягування). Кожен виробник має свої розміри, для того, при обрані товару, завжди користуйтесь таблицею розмірів, яка є під кожним описом товару. Керівництво про те, як вимірювати та підібрати розмір дивіться у розділі: Як підібрати розмір.

При оформленні замовлення

  • Чи можу змінити замовлення та форму його оплати?
  • Щоб змінити зроблене замовлення, забрати з нього один з товарів, чи змінити форму оплати, потрібно зв'язатись зі Службою Підтримки Клієнта за телефоном.
    Не можливо внести зміни у замовлення, якщо воно вже вислано.
  • Чи можливо анулювати зроблене замовлення?
  • Щоб анулювати зроблене замовлення необхідно зареєструватись на сторінці: www.bolf.ua та в розділі: Mої замовлення вибрати опцію "Анулювати замовлення". Замовлення, можливо анулювати, для цього потрібно зв'язатись зі Службою Підтримки Клієнта за телефоном.
    неможливо анулювати замовлення, яке вже вислано Клієнту.
  • Чи можливо домовитись з Кур'єром, на визначений час, для отримання посилки?
  • Магазин www.bolf.ua не має впливу на доставку посилки Кур'єром отримувачу. Кур'єр зобов'язаний звя'затись з клієнтом та призначити час та дату доставки посилки. Компанія не має контактних даних Кур'єрів, які обслуговують регіони.
  • Де можливо отримати інформацію про місцезнаходження, висланої мені посилки?
  • Запрошуємо на сторінку: Стан посилки. Існує, проста в обслуговуванні, пошукова система поштово - логістичної фірми "Міст Експрес". Просто впишіть номер накладної для того, щоб система виявила місцезнаходження посилки.
    якщо система висвітила надпис: "Неправильний номер посилки" це означає, що посилка ще не віддана кур'єру (не вислана).
  • Посилка не доставлена в призначений час - що робити?
  • Якщо посилка не доставлена на протязі 7 - 10 робочих днів, з моменту оформлення замовлення, просимо зв'язатись з нами по телефону або електронною поштою. Надайте нам свій логін i номер замовлення, для відстежування її місцезнаходження.
  • Погано підібраний розмір одягу - що робити?
  • Правила обміну придбаного товару, знаходяться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.
  • Чи можливо повернути придбанний товар? Як це зробити?
  • Правила обміну придбаного товару, знаходяться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламації.
  • Отриманий не той товар, який був замовлений - що робити?
  • Терміново зв'яжіться з нами по телефону чи електронній пошті та повідомте про ситуацію. Якщо помилка була з нашого боку - обміняємо товар та покриємо всі витрати при пересилці. Отримані товари повинні бути поверненні нам із заповненим формуляром Рекламації.
    Правила Рекламації на придбаний товар, знаходиться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.
  • Отриманий товар з дефектами - що робити?
  • Терміново звя'жіться з нами по телефону чи електронній пошті та повідомте нас про виявлені дефекти. У цьому випадку ми обміняємо товар та покриємо всі витрати при пересилці.
    Правила Рекламації на придбаний товар, знаходиться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.


  • Якщо Ви не знайшли відповіді у вищевказаних питаннях, будь ласка, відправте своє питання на www.bolf.ua.
Сайт використовує файли cookie для реалізації послуг, а також в цілях реклами/статистики відповідно до Політика конфіденційності. Ви можете змінити або вказати умови зберігання/доступу до cookie у Вашому браузері.
Закрити
pixel