Згода на відповідність змісту

Сторінка Bolf.ua використовує файли Куки для реалізації послуг, а також в цілях реклами/збору статистики. Висловлюючи свою згоду, ви погоджуєтеся на обробку Ваших персональних даних, збережених у файлах Куки для маркетингових цілей Bolf Sp. z o. o. Sp. k. та її Надійних Партнерів. Ваша згода є добровільною і може бути скасована у будь-який час, однак при вираженні згоди в питанні Куки, пам'ятайте, що Ваша згода дозволить гарантувати Вам що відображуваний контент буде враховувати Ваші інтереси. Крім того, натиснувши [інші функції] ви можете висловити згоду на обробку даних, а також в області профілювання, аналізу ринку та статистики, завдяки чому легше буде знайти на сайті ті матеріали, які найбільш цікавлять саме Вас.

Ми хочемо представити Вам пропозиції, з урахуванням Ваших уподобань та інтересів. Висловивши згоду у зазначених вище цілях, ви даєте нам можливість підготовки пропозицій та знижок, заснованих на аналізі Вашої активності в Інтернеті. Ці пропозиції можуть істотно впливати на Ваші рішення про покупку. Пропозиція призначена для осіб, які досягли повноліття.


Для Вашої зручності, якщо ви старше 18 років, вже зараз ви можете натиснути на кнопки, щоб висловити згоду, про яку йде мова вище.

Звичайно, ви можете також змінити або вказати умови зберігання/доступу до Куки в браузері. Докладніше в Політиці конфіденційності та Куки.

Пам'ятайте, що ваша згода є добровільною. Крім того, цю згоду може бути анульовано у будь-який час, що не вплине на законність обробки, яка буде зроблена до моменту їх анулювання.


Які дані ми обробляємо?

www.bolf.ua використовує технологію зберігання та отриманого доступу до інформації на Вашому комп'ютері або іншому пристрої, підключеному до мережі (зокрема, з використанням файлів Куки) про Вашу діяльність в Інтернеті, для показу Вам відповідних рекламних оголошень, оцінки деяких відомостей про Вас також в рамках автоматизованої обробки персональних даних, т. е. профілювання (ми аналізуємо Вашу діяльність, завдяки чому ми можемо краще адаптуватися до певних спільних груп наших клієнтів, однак, не впливаючи на їх рішення, винятком може бути висловлення окремої згоди), аналіз ринку та статистики, а також поліпшення якості наданої Вам інформації. Технологією таку використовують також наші партнери, з якими ми співпрацюємо, які також можуть встановлювати подібні файли на Вашому пристрої під час Вашого використання наших послуг. Перелік партнерів, з якими ми співпрацюємо в цій області доступні в нашій [Політиці конфіденційності].

Коли можна скасувати свою згоду на використання Куки?

Згода може в будь-який момент бути скасовано - проте, це не вплине, на законність обробки, яка була зроблена до моменту їх анулювання.

Якщо ви відмовитесь від Куки?

Відмова від кукі-файлів, що дозволяють на показ реклами з урахуванням Ваших інтересів, це не означає, що ви не будете отримувати ніяких рекламних оголошень при використанні нашого або інших сайтів – в цьому випадку ви все одно будете отримувати таку ж кількість реклами, але не пов'язаної з Вашою активністю на нашому сайті.

Як буде працювати сервіс без згоди на використання Куки?

У разі відсутності згоди, на Вашому пристрої все ще можуть зберігатися лише файли, необхідні для забезпечення нормальної роботи нашої сторінки (пов'язані, наприклад, з налаштуваннями мови, заповненням формуляра покупок тощо). Ви можете змінити ці налаштування веб-браузера, але деякі розділи нашого сайту, не будуть працювати належним чином.

Хто є адміністратором Ваших даних?

Адміністратором Ваших персональних даних, є Bolf Sp. z o. o. Sp. k., з головним офісом в м. Зелена-Гура на вул. Кожуховська 32, e-mail: ok@bolf.ua.

Адміністратор докладає всі зусилля для захисту Ваших даних у відповідності з Регламентом Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року. про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46/EC, а також іншими нормативними актами загальнообов'язкових законів, які захищають права людей, щодо їх даних.

Докладні відомості про мету обробки

Ваші дані, отримані з допомогою файлів Куки, будуть оброблятися нами та нашими Партнерами, з вашої згоди метою надання більш широких маркетингових послуг.

Крім того, якщо ви підпишетеся на профілювання за допомогою відповідних інструментів, Ваші дані можуть бути оброблені з метою адаптації наших пропозицій з урахуванням Ваших інтересів та потреб нами та нашими Партнерами, і чим частіше ви будете користуватися нашими послугами і покупками наших товарів, тим більше акцій та приємних сюрпризів, ми зможемо для Вас підготувати.

Термін обробки даних

Ваші дані будуть оброблені під час існування підстави для їх обробки, тобто в разі вираження згоди і до моменту її анулювання, обмеження або інших дій з Вашої сторони, що обмежують дану згоду, однак, у разі якщо закони будуть зобов'язувати нас на довший час для обробки цих даних, або ми будемо їх зберігати довше на випадок можливих претензій, протягом строку позовної давності, визначеного законодавством, зокрема цивільним кодексом

Ваші права

У відповідності з чинним законодавством кожен чоловік має право вимагати доступу до зазначених їм відомостями, що становлять персональні дані, право на їх виправлення, видалення або обмеження обробки, право заперечувати проти обробки, а також право на передачу даних. Крім того, кожна людина в будь-який час має право відмовитися від висловленої раніше згоди, що не впливає на законність обробки, яке було здійснене на підставі згоди до його відмови, а також право подавати скаргу до органу нагляду.

Кому і за яких обставин ми можемо передати дані?

аші дані ми можемо передати суб'єктам, які допомагають нам вести наш веб-сайт і додаток, наприклад, підтримують нас в маркетингових кампаніях, налагоджують наше програмне забезпечення, що забезпечують підтримку і роботу наших інструментів і систем, а також забезпечують поточну правову підтримку, проте із застереженням, що ці організації повинні забезпечити гарантії реалізації відповідних технічних та організаційних засобів, що забезпечують захист переданих даних.

Персональні дані можуть надаватися органам державного управління та юридичним особам, які здійснюють завдання державні або працюють за дорученням органів державного управління, в обсязі і в цілях, які випливають із законодавства.

Як зв'язатися з адміністратором Ваших даних?

У будь-який час ви можете зв'язатися з нами:

BOLF Sp. z o.o. Sp. k.
вул. Кожуховська 32
65-364 Зелена-Гура
ІПН: PL9291861928
ОГРН: 360003583
e-mail: ok@bolf.ua

Також ви можете зв'язатися з інспектором по захисту даних, e-mail: inspektor@kancelaria-domagala.eu

Завдяки технології, яка зберігає і отримує доступ до інформації на Вашому пристрої, підключеному до мережі (зокрема, з використанням файлів Куки), BOLF і його партнери можуть оцінити Вашу діяльність і, завдяки цьому, налаштувати рекламу і представляти інформацію для Ваших уподобань. Одержана за допомогою цих технологій інформація може вважатися Вашими персональними даними.

Згода дозволить нам, чи нашим партнерам на використання технологій, заснованих на профілізації. Ваша згода є добровільною і може бути скасовано у будь-який час.
Активне поле означає вираз згоди на таке використання.

Якщо ви хочете, щоб Bolf.ua застосував пропозицію до Ваших потреб. Виразіть свою згоду на використання файлів Куки, шляхом активації прапорця, і вміст буде коригуватися у відповідності з Вашими смаками. Згода дозволить нам на використання технологій, заснованих на профілізації. Ваша згода є добровільною і може бути скасовано у будь-який момент. Активне поле означає вираз згоди на таке використання.

Поширені запитання

Перед замовленням

  • Чи можливо зробити замовлення за електронною поштою?
  • Замовлення приймаються онлайн і за електронною поштою. Замовлення здійснюються тільки післяплатою, вартість доставки залежить від загальної вартості покупки на момент оформлення замовлення. Замовлення можливо зробити за адресою: ok@bolf.ua.
  • Чи можливо оформити замовлення без утворення облікового запису?
  • Так. Замовлення можливо скласти без утворення облікового запису. Після установлення товару до кошика, перейдіть в розділ Дані для Доставки, де необхідно вибрати пункт "ЗАМОВИТИ БЕЗ РЕЄСТРАЦІЇ" але ми рекомендуємо вам створити обліковий запис. Обліковий запис в магазині, це сбереження історії закупівлі Клієнта та право стати власником Карти Постійного Клієнта.
  • Як перевірити, чи товар доступний?
  • Кожен товар на нашому сайті має інформацію про стан доступності і приблизний час його реалізації.
  • Чи можу я розраховувати на знижку чи другі бонуси при купівлі на сайті?
  • Всі акції і діючі знижки знаходяться на сторінці: Акції. Періодично проводяться дні "Доставка безкоштовно". В магазині діють знижки на пороги, які система магазина нараховує автоматично. Щоб бути в курсі всіх акцій, новин та спеціальних пропозицій, рекомендуємо підписатись на нашу розсилку у магазині.
  • З яких тканин виготовлений пропонуємий товар?
  • Тканини, з яких виготовлений товар, приведені в описах пропонуємих нами товарів.
  • Яке походження одежі в магазині www.bolf.ua?
  • Наша одежа і колекції, зшиті спеціально на замовлення у виробників і офіційних дистриб'юторів марок яких, ми є єдиним представником и Контрагентом.

У процесі замовлення товару

  • Де можливо знайти форми оплати замовлення?
  • Доступні форми оплати можливо знайти на сторінці в розділі: Форми оплати.
  • Які витрати на доставку при великому замовленні?
  • Доставка при замовленні на суму більш ніж 1600 грн, безкоштовна. Акція діє для замовлень, розміщених тільки на сайті Bolf.ua, не включає в себе замовлення по телефону і електронною поштою.
  • Подробиці про витрати при пересилці читайте на нашій сторінці в розділі: Оплата та способи доставки.
  • Скільки часу займе реалізація замовлення?
  • Про час реалізації замовлення читайте в розділі: Час реалізації замовлення. Виконання замовлення проводиться найближчим часом, у тому випадку, якщо замовлення було зроблено на початку або в середині тижня, то замовлення буде вислано на протязі 5 - 10 робочих днів.
  • Чи висилаються посилки у вихідні дні?
  • Замовлення реалізуються з понеділка по п'ятницю. Посилки не висилаються у суботу, неділю та святкові дні. Кур'єрська доставка у ці дні, також не відбувається.
  • Яка загальна вартість придбаних товарів?
  • Загальна вартість замовлення: вартість товару + вартість пересилки.
  • Чому мої розміри відрізняються від тих, які представлені в таблиці розмірів?
  • Це пов'язано з тим, що наданні розміри, представлені в таблиці, виміряні на пласкому одязі (без розтягування). Кожен виробник має свої розміри, для того, при обрані товару, завжди користуйтесь таблицею розмірів, яка є під кожним описом товару. Керівництво про те, як вимірювати та підібрати розмір дивіться у розділі: Як підібрати розмір.

При оформленні замовлення

  • Чи можу змінити замовлення та форму його оплати?
  • Щоб змінити зроблене замовлення, забрати з нього один з товарів, чи змінити форму оплати, потрібно зв'язатись зі Службою Підтримки Клієнта за телефоном.
    Не можливо внести зміни у замовлення, якщо воно вже вислано.
  • Чи можливо анулювати зроблене замовлення?
  • Щоб анулювати зроблене замовлення необхідно зареєструватись на сторінці: www.bolf.ua та в розділі: Mої замовлення вибрати опцію "Анулювати замовлення". Замовлення, можливо анулювати, для цього потрібно зв'язатись зі Службою Підтримки Клієнта за телефоном.
    неможливо анулювати замовлення, яке вже вислано Клієнту.
  • Чи можливо домовитись з Кур'єром, на визначений час, для отримання посилки?
  • Магазин www.bolf.ua не має впливу на доставку посилки Кур'єром отримувачу. Кур'єр зобов'язаний звя'затись з клієнтом та призначити час та дату доставки посилки. Компанія не має контактних даних Кур'єрів, які обслуговують регіони.
  • Де можливо отримати інформацію про місцезнаходження, висланої мені посилки?
  • Запрошуємо на сторінку: Стан посилки. Існує, проста в обслуговуванні, пошукова система поштово - логістичної фірми "Міст Експрес". Просто впишіть номер накладної для того, щоб система виявила місцезнаходження посилки.
    якщо система висвітила надпис: "Неправильний номер посилки" це означає, що посилка ще не віддана кур'єру (не вислана).
  • Посилка не доставлена в призначений час - що робити?
  • Якщо посилка не доставлена на протязі 7 - 10 робочих днів, з моменту оформлення замовлення, просимо зв'язатись з нами по телефону або електронною поштою. Надайте нам свій логін i номер замовлення, для відстежування її місцезнаходження.
  • Погано підібраний розмір одягу - що робити?
  • Правила обміну придбаного товару, знаходяться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.
  • Чи можливо повернути придбанний товар? Як це зробити?
  • Правила обміну придбаного товару, знаходяться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламації.
  • Отриманий не той товар, який був замовлений - що робити?
  • Терміново зв'яжіться з нами по телефону чи електронній пошті та повідомте про ситуацію. Якщо помилка була з нашого боку - обміняємо товар та покриємо всі витрати при пересилці. Отримані товари повинні бути поверненні нам із заповненим формуляром Рекламації.
    Правила Рекламації на придбаний товар, знаходиться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.
  • Отриманий товар з дефектами - що робити?
  • Терміново звя'жіться з нами по телефону чи електронній пошті та повідомте нас про виявлені дефекти. У цьому випадку ми обміняємо товар та покриємо всі витрати при пересилці.
    Правила Рекламації на придбаний товар, знаходиться на сторінці: Обмін Повернення / Рекламація.


  • Якщо Ви не знайшли відповіді у вищевказаних питаннях, будь ласка, відправте своє питання на www.bolf.ua.
Сайт використовує файли cookie в цілях реалізації послуг, а також в цілях реклами/збору статистики. Ви можете змінити або вказати умови зберігання/доступу до cookie у Вашому браузері. Докладніше у Політиці конфіденційності.
ПОГОДЖУЮСЬ
pixel