Правила користування

Правила магазину для покупців, які зробили замовлення до 15.05.2019 ТУТ.

Правила магазину для покупців, які зробили замовлення до 02.07.2023 ТУТ.

Правила магазину для покупців, які зробили замовлення до 19.10.2023 ТУТ.

Правила інтернет-магазину Bolf.ua від 20.10.2023

I. Визначення

  • Використовувані в правилах поняття означають:
  • 1.1 Клієнт-фізична особа, юридична особа або організаційний підрозділ, що не є юридичною особою, законодавство якої особливо наділяє правоздатністю, яке здійснює замовлення в рамках магазину;
  • 1.2 Цивільний кодекс - закон від 23 квітня 1964 р. (від 2018 р., пункт 1025 з пізн. розум.);
  • 1.3 Правила-справжні Правила надання послуг електронним способом в рамках інтернет-магазину Bolf.ua;
  • 1.4 Інтернет-магазин – магазин) - інтернет-сервіс, доступний під www.bolf.ua, через який клієнт може, зокрема, розміщувати замовлення;
  • 1.5 Товари-товари, представлені в інтернет-магазині;
  • 1.6 Договір купівлі-продажу-договір купівлі-продажу товарів за змістом Цивільного кодексу, укладений між ТОВ Bolf і клієнтом, укладений з використанням інтернет-сервісу магазину з метою здійснення продажів через Інтернет і надання необхідних у цій сфері послуг в електронному вигляді.
  • 1.7 Закон про права споживачів-закон від 30 травня 2014 р. (від 2019 р., пункт 134);
  • 1.8 Закон про надання послуг в електронному вигляді-закон від 18 липня 2002 р. Про надання послуг в електронному вигляді (від 2019 р., пункт 123);
  • 1.9 Замовлення - заява про волю клієнта, спрямована безпосередньо на укладення договору купівлі-продажу, що визначає, зокрема, тип і кількість товару;
  • 1.10 Споживач - означає фізичну особу, яка здійснює юридичну дію, не пов'язану безпосередньо з її господарською або професійною діяльністю, та фізичну особу, яка здійснює юридичну дію, пов'язану безпосередньо з її господарською або професійною діяльністю, коли зі змісту цієї дії випливає, що вона не має для цієї особи професійного характеру, що випливає, зокрема, з предмета здійснюваної нею господарської діяльності, наданого відповідно до положень Про Центральний облік та інформації;
  • 1.11 Продавець - Bolf ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ з офісом в Зелена-Гура, вул. Кожухівська 32.

II. Загальні положення

  • 2.1 Цій Регламент та умови визначають правила використання інтернет-магазину, доступного за адресою www.bolf.ua і правила використання послуг, призначених для клієнтів магазину;
  • 2.2 Цій Регламент є правилами, зазначеними у статті 8 Закону Про надання послуг в електронним шляхом;
  • 2.3 Доступний за адресою www.bolf.ua інтернет-магазин Denley.pl управляється компанією "BOLF ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ" зі штаб – квартирою в Зелена-Ґурі внесено за номером: 0000529285 до реєстру підприємців Національного судового реєстру, знаходиться у веденні районного суду в Зелена-Ґура-відділ VIII економічного Національного судового реєстру, ІПН: 9291861064, REGON 081225888, Адреса: вул. Кожухівська 32, 65-364 Зелена-Ґура, іменований надалі також як ТОВ Bolf або продавець; контактні дані: ТОВ Bolf Вул Кожухівська 32 65-364 Зелена Гура ИНН: PL9291861064 REGON: 081225888 питання по замовленнях можуть бути спрямовані за адресою ok@bolf.ua
    Питання щодо обміну, повернення та скарг можуть бути надіслані на адресу ok@bolf.ua.
  • 2.4 Цей регламент визначає, зокрема
    • a. правила реєстрації та використання облікового запису в інтернет-магазині;
    • b. умови і правила розміщення електронних замовлень в рамках магазину і мережі Інтернет;
  • 2.5 Використання інтернет-магазину можливе за умови дотримання системою ІКТ, яку використовує клієнт, і наступних мінімальних технічних вимог:
    • a. інтернет-браузери за бажанням: Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera, Safari.
    • b. мінімальна роздільна здатність екрану 1024x768
    • c. Java Script
  • 2.6 Для використання інтернет-магазину клієнт повинен самостійно отримати доступ до комп'ютерної станції або кінцевого пристрою з доступом в інтернет;
  • 2.7 Відповідно до чинного законодавства ТОВ Bolf управляє магазином Bolf.ua він залишає за собою право обмежити надання послуг через інтернет-магазин для осіб, яким не виповнилося 18 років. У цьому випадку потенційні клієнти будуть повідомлені про це;
  • 2.8 Клієнти можуть отримати доступ до даних Умов в будь-який час через посилання, розміщену на головній сторінці сайту www.bolf.ua завантажити і роздрукувати його;
  • 2.9 Інформація про товари, представлена на інтернет-сайтах магазину, зокрема їх описи, технічні та експлуатаційні параметри, а також ціни, є запрошенням до укладення договору відповідно до статті 71 Цивільного кодексу;
  • 2.10 Товар, представлений в інтернет-магазині як дитячий одяг, призначений для дітей від 3 років і повинен використовуватися під наглядом дорослих;

III. Правила користування інтернет-магазином

  • 3.1 Клієнт має можливість здійснювати покупки в магазині, зареєструвавши свій обліковий запис клієнта або без реєстрації;
  • 3.2 Реєстрація здійснюється шляхом заповнення та прийняття реєстраційної форми, розміщеної на одній зі сторінок магазину;
    • 3.2.2 Клієнт, реєструючи обліковий запис, отримує доступ до історії своїх покупок, а також постійний доступ до своїх персональних даних і можливість змінювати їх самостійно протягом періоду, протягом якого адміністратор має право на їх обробку у зв'язку з виконанням зобов'язань, що випливають із законодавства в області документування продажів. Крім того, обліковий запис клієнта дозволяє легко повертати або рекламувати придбані товари.
    • 3.2.3 Зареєстрований рахунок клієнта при відсутності купівельної активності видаляється через 5 років після здійснення останньої покупки.
    • 3.2.4 Клієнт може в будь-який час звернутися до адміністратора з проханням видалити свій обліковий запис клієнта, надіславши електронний лист адміністратору admin@bolf.com
  • 3.3 У разі покупок без реєстрації клієнт разом з повідомленням, що підтверджує розміщення замовлення, отримає логін і пароль, який дозволяє йому створити обліковий запис клієнта також на етапі завершення замовлення, наприклад, для відстеження етапу виконання замовлення, зміни адреси доставки або повернення або скарги на придбані товари.
  • 3.4 Адміністратором бази даних клієнтів магазину є ТОВ Bolf, розташоване в Зеленій Гурі на вул. Кожухівській, 32;
    Персональні дані клієнтів обробляються відповідно до статті 6 (1). (B) Регламенту Європейського парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року Про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою персональних даних і про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46/EC, тобто. для реалізації договору купівлі-продажу на умовах, зазначених у цих Правилах, і для вжиття заходів на вимогу суб'єкта даних до укладення договору протягом періоду, необхідного для його реалізації відповідно до правил, і в наступний період протягом періоду, необхідного для досягнення цілей, передбачених положеннями загального застосовного законодавства.
    Персональні дані клієнтів зберігаються протягом періоду, необхідного для виконання замовлення на умовах, зазначених у Правилах, з урахуванням термінів, що випливають з виконання адміністратором юридичних зобов'язань з продажу через Інтернет. Надання персональних даних є добровільним, але необхідно для виконання договору купівлі-продажу. Відсутність даних запобіжить виконанню замовлення. Персональні дані в обсязі, необхідному для реалізації послуги, можуть бути надані суб'єктам, які надають адміністратору підтримку на основі замовлених послуг Відповідно до укладених договорів доручення обробки, а також суб'єктам і органам, уповноваженим відповідно до чинного законодавства..
  • 3.5 При окремій згоді покупця надані персональні дані можуть бути використані для інших цілей в обсязі, зазначеному в змісті цієї згоди;
  • 3.6 Клієнт під час реєстрації або в більш пізній час, встановивши відповідний прапорець, може дати згоду на отримання e-mail розсилки або/або SMS розсилки. Вираження вищевказаної згоди рівносильно згоді на обробку персональних даних ТОВ "Bolf" з метою здійснення прямого маркетингу власних продуктів і на відправку на вказану адресу електронної пошти або / і номер телефону в електронному вигляді або / і з використанням телекомунікаційних термінальних пристроїв комерційної інформації, встановленої законом від 18 липня 2002 р. про надання послуг в електронному вигляді, отриманих від ТОВ Bolf, розташованого в Зелена-Гура. Виражена згода є добровільним і може бути відкликано в будь-який час відписатися від електронної розсилки та SMS розсилки;
  • 3.7 Клієнти, які зареєстрували обліковий запис клієнта, мають постійний доступ до своїх даних та можливість їх виправити, увійшовши у свій обліковий запис через веб-сайт www.Bolf.ua. незалежно від наявності облікового запису клієнта, кожен клієнт також має право вимагати доступу до наданої ним інформації, що становить особисті дані, право на її виправлення (виправлення), видалення або обмеження обробки, право на заперечення проти обробки, а також право на передачу даних. Покупець в будь-який час також має право відкликати свою згоду, не зачіпаючи законність обробки, яка була проведена на підставі згоди до його відкликання, і право подати скаргу в наглядовий орган. Можливість здійснення Ваших прав в основному залежить від правових основ, на яких базується конкретна обробка. Для забезпечення дотримання вищевказаних прав досить звернутися до адміністратора  admin@bolf.com
  • 3.8 ТОВ "Bolf" може позбавити клієнта права користуватися інтернет-магазином, а також обмежити його доступ до частин або всіх ресурсів інтернет-магазину, з негайним вступом в силу, в разі порушення Клієнтом умов і, зокрема, коли клієнт:
    • a він надав під час реєстрації в інтернет-магазині дані, які не відповідають дійсності, неточні або застаріли, вводять в оману або порушують права третіх осіб;
    • b він вчинив через інтернет-магазин порушення особистих прав третіх осіб, зокрема особистих прав інших клієнтів інтернет-магазину;
    • c допустив інші види поведінки, які будуть визнані ТОВ Bolf порушенням чинного законодавства або загальних правил користування Інтернетом або примиренням з добрим ім'ям ТОВ Bolf.;
  • 3.9 Особа, яка була позбавлена права користуватися інтернет-магазином, не може провести повторну реєстрацію без попередньої згоди ТОВ Bolf.;
  • 3.10 Клієнт зобов'язаний, зокрема,:
    • a. не надавати і не надавати контент, заборонений законодавством, наприклад контент, що пропагує насильство, наклепницький або порушує особисті блага та інші права третіх осіб;
    • b. використовувати інтернет-магазин таким чином, щоб він не порушував його функціонування, зокрема, за допомогою певного програмного забезпечення або пристроїв;
    • c. не вживати таких дій, як: розсилка або розміщення в інтернет-магазині незапрошеної комерційної інформації (спам);
    • d. використання інтернет-магазину таким чином, який не є обтяжливим для інших клієнтів і для ТОВ Bolf.,
    • e. використання будь-якого контенту, розміщеного в інтернет-магазині, тільки для особистого користування;
    • f. використання інтернет-магазину відповідно до законодавства, що діє на території України положень Правил, а також із загальними правилами використання інтернет-мережі;
  • 3.11 Прийняття правил означає згоду на отримання рахунків-фактур в електронній формі, що вимагається положеннями закону Про податок на товари та послуги від 11 березня 2004 року.
  • 3.12 На вкладці Контакти розміщені контактні дані інспектору із захисту даних, який стежить за безпекою персональних даних, оброблюваних ТОВ Bolf. З метою забезпечення безпеки даних наших клієнтів всі відомості будуть оперативно перевірятися з метою забезпечення найвищого рівня захисту оброблюваних даних.
  • 3.13 Інформація про обробку даних сайту www.Bolf.ua про це йдеться в (Політиці конфіденційності)

IV. Порядок укладення договору купівлі-продажу та виконання замовлення

  • 4.1 Для укладення договору купівлі-продажу через інтернет-магазин необхідно зайти на сайт www.Bolf.ua, зробити вибір товару, його марки, кольору і розміру, роблячи подальші технічні дії на основі відображуваних клієнту повідомлень та інформації, наявної на сайті;
  • 4.2 Вибір замовлених товарів клієнтом здійснюється шляхом додавання їх у кошик;
  • 4.3 Під час розміщення замовлення – до натискання кнопки "замовлення і оплата" - клієнт має можливість змінювати введені дані і в області вибору товару. Для цього слід керуватися відображеними клієнту повідомленнями та інформацією, наявною на сайті;
  • 4.4 Після того, як клієнт, який використовує інтернет-магазин, надасть всі необхідні дані, відобразиться підсумок розміщеного замовлення. Підсумок розміщеного замовлення буде містити інформацію про:
    • a. предмет замовлення,
    • б. одиничної і загальної вартості замовленої продукції і вартості доставки,
    • c. обраний спосіб оплати,
    • d. обраний спосіб доставки,
    • e. час доставки
  • 4.5 Для того, щоб відправити замовлення, необхідно прийняти зміст правил, надати особисті дані, позначені як обов'язкові, і натиснути кнопку замовити і оплатити
  • 4.6 Клієнт протягом 14 днів з моменту розміщення замовлення на вказану в замовленні адресу електронної пошти отримає інформацію, що містить запит на розміщення відкликання про придбаний продукт і / або зроблену угоду в магазині Bolf.ua, який можна буде розмістити на сайті Bolf.ua;
  • 4.7 Якщо клієнт дав згоду, вказану в пункті 3.7. b) послуги:

    TrustMate S.A. Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, Polska, KRS: 0000737597, NIP: 8971854393, REGON: 369980751

    Trusted Shops GmbH Subbelrather Strasse 15c, 50823 Kolonia, Niemcy, Rejestr Handlowy (HRB) 32735, NIP-UE: DE 812 947 877

    Grupa Okazje TOB., Al. Tadeusza Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź, KRS: 0000513788, NIP: 725 207 12 27, REGON: 101681944

    Ringier Axel Springer Polska Sp.zo.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, KRS: 0000420780, NIP: 5272677009, REGON: 146127300

    Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA

    мають право звернутися до Клієнта за вказаною в замовленні адресою електронної пошти з проханням дати відгук про придбаний продукт шляхом заповнення анкети. Отримані таким чином відгуки про продукти, послуги, організації, що продають або надають послуги, надають іншим покупцям цінну інформацію про якість продукції та обслуговування в інтернет-магазинах.
  • 4.8 Відправка замовником замовлення є заявою про намір укласти з ТОВ Bolf договір купівлі-продажу відповідно до змісту Регламенту;
  • 4.9 Договір купівлі-продажу укладено польською мовою, зміст якого відповідає правилам в момент підтвердження прийняття замовлення компанією Bolf ТОВ.
  • 4.10 Акції не пов'язані один з одним. В одному замовленні можна використовувати один код знижки.

V. Придбання товарів в рамках угоди з постачання товарів всередині спільноти на території ЄС для платників ПДВ, визначених для цілей угод всередині спільноти

  • 5.1 Коли дія/транзакція вважається внутрішньокорпоративною доставкою товарів? Діяльність вважається внутрішньокорпоративною доставкою товарів, коли в сукупності виконуються наступні умови:
    • a. Польської республіки, а також з метою здійснення дій, зазначених у статті 7 Закону про ПДВ, на території держави-члена, відмінній від території Польщі;
    • б. угода була здійснена контрагенту, який є платником податку ПДВ, ідентифікованим для внутрішньокорпоративних транзакцій на території ЄС;
  • 5.2 Хто є контрагентом внутрішньокорпоративних угод?
    Контрагент - це платник податку на додану вартість, ідентифікований для внутрішньосоціальних операцій на території ЄС (тобто має дійсний номер ПДВ ЄС), або юридична або фізична особа, яка не є платником податку на додану вартість, яка визначена для внутрішньосоціальних операцій на території ЄС(тобто має дійсний номер ПДВ ЄС);
  • 5.3 Для того, щоб здійснювати внутрішньокорпоративну доставку товару в нашому магазині, будь ласка, відзначте в даних Замовника "компанія", виберіть країну призначення доставки і відзначте опції "я платник ПДВ ЄС. Я замовляю без ПДВ і зобов'язуюся оплатити його на території своєї країни".
    Після позитивної перевірки даних контрагента, включаючи номер ПДВ ЄС, ми видамо вам відповідно до правил рахунок-фактуру зі ставкою 0 ПДВ;

VI. Доставка

  • 6.1 Доставка товарів здійснюється в країни, перераховані на сторінці натисніть на адресу, вказану клієнтом при оформленні замовлення;
  • 6.2 Доставка Новою поштою на відділення, доставка додому клієнта здійснюються кур'єром компанії Міст пошта.;
  • 6.3 Термін доставки становить від 7 до 14 робочих днів, рахуючи з дня відправки замовником замовлення. Час виконання та доставки замовлень, не включає суботи, неділі та святкові дні. У непередбачених, та в ситуаціях незалежних від нас, строк може бути продовжено до 20 робочих днів ;
  • 6.4 Клієнти можуть отримати доступ до даного Регламенту в будь-який час через посилання, розміщене на головній сторінці сайту Bolf.ua і завантажити його і зробити його роздруківку. Фіксація, забезпечення, надання та підтвердження клієнту істотних положень договору купівлі-продажу товарів здійснюється шляхом надсилання клієнту на вказану адресу електронної пошти електронного рахунку-фактури у значенні статті 2 п. 32 Закону про ПДВ.

VII. Ціни та способи оплати

  • 7.1 Ціни товарів та послуг вказано в українській валюті гривні;
  • 7.2 Клієнт міє можливість оплатити:
    • a. оплата в системі PayU
  • 7.3 Замовлення виконуються тільки за умови повної передоплати.

    VIII. Законне право на розірвання договору

  • 8.1. Споживач має право відмовитися від укладеного договору купівлі-продажу протягом 14 днів без зазначення причини і без витрат, за винятком витрат, зазначених у п. 8.6., 8.8
  • 8.2. Хід крайнього терміну
    • a. договір купівлі-продажу починається з придбання товару споживачем або зазначеною ним третьою стороною, відмінною від перевізника, а в разі договору купівлі - продажу, який включає в себе багато товарів, які поставляються окремо, партіями або частинами, - з придбання останнього товару, його партії або частини,
    • b. для інших договорів - з дня укладення договору.
  • 8.3Споживач може розірвати договір, подавши продавцю заяву про розірвання договору (заява у формі листа, надісланого поштою, факсом, електронною поштою, з використанням шаблону форми, доступного на сайті магазину, шляхом подачі заяви на сайті магазину). Адресні дані: Bolf ТОВ, вул. Кожухівська 32, 65-364 Зелена Гура, Польща, ok@bolf.ua, для збереження терміну досить відправити заяву до його закінчення.
  • 8.4. У разі розірвання договору купівлі-продажу договір вважається не укладеним.
  • 8.5. Продавець, не пізніше 14 днів з дня отримання заяви споживача про розірвання договору, поверне споживачеві кошти включаючи витрати на доставку товару відповідно до пункту 8.7. Продавець здійснює повернення платежу, використовуючи той самий спосіб оплати, який використовував споживач. Продавець може утриматися від повернення коштів отриманих від споживача, до тих пір, поки товар не буде повернутий або не буде наданий споживачем докази його повернення, в залежності від того, яка подія сталася раніше.
  • 8.6. Якщо споживач вибрав спосіб доставки товару, відмінний від найдешевшого звичайного способу доставки, пропонованого Продавцем, Продавець не зобов'язаний відшкодувати споживачеві понесені ним додаткові витрати.
  • 8.7. Споживач зобов'язаний повернути товар продавцю, але не пізніше 14 днів з дня його розірвання. Для збереження терміну досить відправити товар до його закінчення. Будь ласка, відправте нам товар за адресою: вказаною в закладці: Обмін та Повернення.
  • 8.8. Споживач зобов'язаний нести прямі витрати на повернення товару.
  • 8.9. Споживач може скористатися однією з пропонованих продавцем форм повернення товару: надання повернення через Нову пошту або Укрпоштою.
  • 8.10. Споживач несе відповідальність за зниження вартості товару в результаті його використання таким чином, що виходить за рамки необхідного для визначення характеру, характеристик і функціонування товару.
  • 8.11. Право розірвання договору не надається споживачеві у разі договорів:
    • a. в якому предметом надання є річ, не виготовлена, виготовлена відповідно до специфікацій споживача або призначена для задоволення його індивідуальних потреб;
    • b. в якій предметом надання є товар, що поставляється в запечатаній упаковці, який після відкриття упаковки не може бути повернутий з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки.

IX. Добровільне право на розірвання договору, так зване повернення товару.

  • 9.1. Незалежно від законного права споживача на розірвання договору і повернення товару продавцю, зазначеного в главі VIII регламенту, вводиться право добровільного розірвання договору і повернення товару продавцю, зазначене в цій главі.
  • 9.2 споживач має право добровільно відмовитися від укладеного договору купівлі-продажу протягом 30 днів без пояснення причин і без витрат, за винятком витрат, зазначених у пункті 9.8., 9.10.
  • 9.3. Термін для добровільного відкликання:
    • a. договір купівлі-продажу починається з придбання товару споживачем або зазначеною ним третьою стороною, відмінною від перевізника, а в разі договору купівлі - продажу, який включає в себе багато товарів, які поставляються окремо, партіями або частинами, - з придбання останнього товару, його партії або частини,
    • b. для інших договорів-з дня укладення договору.
  • 9.4. Споживач може добровільно відмовитися від договору, зробивши продавцю заяву про договір (m.in. заява у формі листа, надісланого поштою, факсом, електронною поштою, з використанням шаблону форми, доступного на сайті магазину, шляхом подачі заяви на сайті магазину). Адресні дані: Bolf ТОВ, вул. Кожухівська 32, 65-364 Зелена Гура, ok@bolf.ua, для збереження терміну досить відправити заяву до його закінчення.
  • 9.5. Для цілей цих умов і функціонування магазину "добровільна відмова від договору "також буде називатися"повернення".
  • 9.6. У разі розірвання договору купівлі-продажу договір вважається не укладеним.
  • 9.7. Продавець, не пізніше 14 днів з дня отримання заяви споживача про добровільне розірвання договору, відшкодує споживачеві всі зроблені ним платежі, включаючи витрати на доставку товару відповідно до пункту 9.8. Продавець здійснює повернення платежу, використовуючи той самий спосіб оплати, який використовував споживач, якщо споживач явно не погодився з іншим способом повернення, який не вимагає для нього будь-яких витрат. Продавець може утриматися від повернення платежів, отриманих від споживача, до тих пір, поки товар не буде повернутий або не буде надано споживачем докази його повернення, в залежності від того, яка подія сталася раніше.
  • 9.8. Продавець не зобов'язаний відшкодувати споживачеві понесені ним додаткові витрати.
  • 9.9 Споживач зобов'язаний повернути товар продавцю, проте не пізніше 14 днів з дня, коли він добровільно відмовився від договору. Для збереження терміну досить відправити товар до його закінчення. Будь ласка, відправте нам товар за адресою:

    через Нову Пошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    Відділення №3
    вул. Угорська, 22
    м. Львів
    тел. 050-430-14-30

    через Укрпошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    вул. Словацького, 1
    м. Львів, 79000, а / с 79
    тел. 067-670-23-03
  • 9.10. Споживач зобов'язаний нести прямі витрати на повернення товару.
  • 9.11. Споживач має скористатися однією з пропонованих продавцем форм повернення товару.
  • 9.12. Споживач несе відповідальність за зниження вартості товару в результаті його використання таким чином, який виходить за рамки необхідного для визначення характеру, характеристик і функціонування товару.
  • 9.13. Продовження встановленого законом строку для подання заяви про розірвання договору купівлі-продажу та повернення товару продавцю з 14 днів до 30 днів є правом, яке не є умовою використання встановленого законом права споживача на розірвання договору та повернення товару продавцю, зазначеного в главі VIII правил, і жодним чином не обмежує це право.
  • 9.14. Приблизний порядок дій щодо можливості використання споживачем права добровільного розірвання договору описаний в закладці магазину NT. "Обмін і повернення", який призначений тільки для повернення, згаданого в цій главі правил.
  • 9.15. Добровільне право на розірвання договору не надається споживачеві у разі договорів:
    • a. в якому предметом надання є річ, не виготовлена, виготовлена відповідно до специфікацій споживача або призначена для задоволення його індивідуальних потреб;
    • b. в якій предметом надання є товар, що поставляється в запечатаній упаковці, який після відкриття упаковки не може бути повернутий з міркувань охорони здоров'я або гігієни, якщо упаковка була відкрита після доставки

X. Товарні скарги та гарантія

  • 10.1 Продавець зобов'язаний поставити Товар без дефектів і несе відповідальність перед Покупцем, що є Споживачем, за фізичні або юридичні дефекти придбаного Товару (гарантію) на умовах, викладених в Цивільному кодексі і Законі про права споживачів. Відповідальність продавця по гарантії виключається щодо клієнтів, які не є споживачами.
  • 10.2 Рекламація на придбаний товар може бути подана, наприклад: електронною поштою на адресу ok@bolf.ua. Bolf TOB. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якби це не було можливо, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;
  • 10.3 При пред'явленні претензії Продавець рекомендує надати контактні дані Клієнта, докладний опис причини рекламації і претензії до Продавця, а також додати документ, що підтверджує продаж або його ксерокопії.
  • 10.4 Продавець зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів від дати її отримання. Продавець зобов'язується інформувати Покупця про вжиті дії та результати розгляду звернення.
  • 10.5 Клієнт, який здійснює повернення, зобов'язаний надати річ (за умови, що товар не був в експлуатації і повернено у неушкодженому і незабруднені вигляді) за адресою:

    через Нову Пошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    Відділення №3
    вул. Угорська, 22
    м. Львів
    тел. 050-430-14-30

    через Укрпошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    вул. Словацького, 1
    м. Львів, 79000, а / с 79
    тел. 067-670-23-03
  • 10.6 У разі обґрунтованої рекламації вартість заміни чи ремонту, включаючи вартість доставки, пов'язану з рекламацією товару, несе продавець.
  • 10.7 У процедурі рекламації Продавець не передбачає можливості позасудового.
  • 10.8 У порядку розгляду скарги Клієнтом, який не є споживачем, Продавець не передбачає можливості позасудового вирішення спору.
  • 10.9 Добровільне право на розірвання договору не надається споживачеві у разі:
    • a. якщо предметом послуг є упаковка товару на подарунок, яка відповідно до пункту 4.11-4.13 глави IV Правил, була повністю виконана продавцем з явної згоди споживача,
    • b. якщо предметом є непрофесійна річ, виготовлена за специфікацією споживача або служить для задоволення його індивідуальних потреб,. якщо предметом є Tовари, що поставляються в запечатаному пакеті/упаковці, та після доставки упаковка була
    • c. санітарно гігієнічних норм.

XI. Скарги на надання послуг в електронному вигляді.

  • 11.1 Bolf TOB. вживає заходів для забезпечення повної коректної роботи магазину, в тій мірі, в якій це пов'язано з поточними технічними знаннями і зобов'язується в розумні терміни усунути будь-які порушення, про які повідомляють клієнти;
  • 11.2 Клієнт зобов'язаний негайно повідомити Bolf TOB. про порушення або збої в роботі Інтернет-Магазину;
  • 11.3 Порушення, пов'язані з функціонуванням Магазину, Клієнт може повідомити в письмовій формі за адресою: Bolf TOB., Кожуховська 32, 65-364 Зелена Гура, Польща, електронною поштою на адресу: ok@bolf.ua або використовуючи контактну форму;
  • 11.4 У скарзі Покупець повинен вказати своє ім'я, по батькові та прізвище, поштову адресу, вид і дату виникнення порушень, пов'язаних із функціонуванням Інтернет-Магазину;
  • 11.5 Bolf TOB. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якби це не було можливо, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;

XII. Прикінцеві положення

  • 12.1 ТОВ Bolf є власником всіх зображень продукції, графіки, логотипів і має на них повне авторське право. ТОВ Bolf також має відповідні ліцензії на використання зображень, що використовуються для створення рекламних банерів. Їх копіювання, переробка, спільне використання та публікація, а також використання в комерційних цілях заборонені і караються кримінальними санкціями. ТОВ Bolf не дозволяє їх використання, розповсюдження та розповсюдження без відома чи письмової згоди відповідно до вимог про порушення авторських прав та розкрадання інтелектуальної власності;
  • 12.2 Врегулювання можливих спорів, що виникають між ТОВ Bolf і споживачем, підлягає розгляду компетентними судами відповідно до положень відповідних положень Цивільного процесуального кодексу
  • 12.3 Врегулювання можливих спорів, що виникають між ТОВ Bolf, керуючим інтернет-магазином, і клієнтом, що не є споживачем, підлягає суду, компетентному у зв'язку з місцезнаходженням ТОВ Bolf,
  • 12.4 Відповідно до Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) № 524/2013 від 21 травня 2013 р.Про інтернет-систему вирішення споживчих спорів та Про внесення змін до Регламенту (ЄС) № 2006/2004 та директиви 2009/22/EC (регламент ODR щодо споживчих спорів).Євросоюз.L № 165, с.1), клієнти мають право вирішувати спори з підприємцями, які укладають договори онлайн-купівлі-продажу або Угоди про надання послуг, у позасудовому порядку через інтернет-платформу ЄС. Скаргу можна подати у формі, доступній за адресою: https://ec.europa.eu/consumers/odr адреса електронної пошти ТОВ Bolf для проведення даного розгляду ok@bolf.ua.
  • 12.5 Споживачеві, який є споживачем з Польської Республіки, надається право розглядати скарги і пред'являти претензії: 1) за допомогою посередницьких дій провінційних інспекторів торгової інспекції, 2) в постійних арбітражних судах споживачів при провінційних інспекторах торгової інспекції.
  • 12.6 Польський польський закон, в тому числі Цивільний кодекс, Закон про права споживача, закон про надання послуг в електронному вигляді, закон про авторське право і суміжні права, а також інші застосовні положення польського законодавства, застосовуються в питаннях, не регульованих цими Правилами.
  • 12.7 Сторони виключають застосування Конвенції Організації Об'єднаних Націй про договори міжнародної купівлі-продажу товарів.
pixel