Рекламація

  • Товар не належної якості або не відповідний до замовлення, який підлягає рекламації, слід відправити разом із заповненим бланком повернення/рекламації, попередньо проінформувавши нас по e-mail: ok@bolf.ua.
  • Деталі та докладна інструкція ТУТ.
  • Посилку слід надіслати Укрпоштою за адресою:
  • А/С 48, BOLF,
    вул. Словацького 1,
    м. Львів 79000,
    Україна
  • Формуляр повернення/рекламації версія PDF
  • Формуляр повернення/рекламації версія JPG
  • Якщо у Вас немає принтера, можна прикласти від руки виписаний формуляр, вказавши в ньому:
    • номер замовлення
    • ім'я, прізвище та номер контактного телефону
    • повну адресу для повернення
    • номер банківської картки та реквізити клієнта
    • причину рекламації або опис дефекту
  • ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ
  • Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, ВІДПРАВЛЕННІ ПІСЛЯПЛАТОЮ, ми НЕ ПРИЙМАЄМО. У цьому випадку посилки ПОВЕРТАЮТЬСЯ ВІДПРАВНИКУ. Гроші ми повертаємо на банківську карту або поштовим переказом.
  • При отриманні посилки з зазначеними вкладеннями, рекламація буде розглянута протягом 14 днів з моменту отримання посилки на складі в м. Львів (Україна). Ви будете повідомлені про її результат.
  • Якщо виникнуть які-небудь питання після отримання посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або електронною поштою.
  • Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою кур'єрської служби Міст Експрес.
  • Щоб отримати інформацію про рекламацію, будь ласка, зв'яжіться зі Службою підтримки клієнтів по тел.+38 (044) 333 43 66 по e-mail: ok@bolf.ua.
pixel