Правила користування від 02.07.2023

Правила магазину для покупців, які зробили замовлення до 15.05.2019 ТУТ.

Правила інтернет-магазину Bolf.ua від 15.05.2019

I. Використані у Правилах поняття означають:

  • 1.1 Клієнт – повністю дієздатна фізична особа, юридична особа, яка зареєстрована відповідно до чинного законодавства України яка виконує Замовлення в рамках Інтернет-Магазину;
  • 1.2 Цивільний Кодекс України – Закон України від 16 січня 2003 року із змінами та доповненнями;
  • 1.3 Правила – Правила надання послуг електронним шляхом у рамках Інтернет-Магазину Bolf.ua;
  • 1.4 Інтернет-Магазин (Магазин) – інтернет-сервіс, доступний на www.bolf.ua , за допомогою якого Клієнт може розміщувати замовлення;
  • 1.5 Товар – товари, представлені в Інтернет-Магазині;
  • 1.6 Договір Купівлі-Продажу – договір Купівлі-Продажу Товарів в понятті Цивільного Кодексу України, укладений між Bolf Sp. z o. o. Sp. k. і Клієнтом, договір з використанням сайту Інтернет-Магазину;
  • 1.7 Закон про права споживача – Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року;
  • 1.8 Закон України «Про електронну комерцію» від 03 вересня 2015 року №675-VIII.
  • 1.9 Замовлення – волевиявлення Клієнта, спрямоване безпосередньо на укладення Договору

II. Загальні положення

  • 2.1 Дійсні Правила визначають правила користування Інтернет-Магазином за адресою: www.bolf.ua ;
  • 2.2 Ці Правила є регламентом роботи Інтернет-Магазину, які регулюють основні положення діяльності Інтернет-Магазину;
  • 2.3 Інтернет-Магазином Bolf.ua, доступним за адресою www.bolf.u , керує Bolf Sp. z o. o. Sp. k. KRS 0000529285, ІПН 9291861928, ОКПО 360003583
    Адресні контактні дані:
    Bolf Sp. z o. o. Sp. k.
    вул. Кожуховська, буд. 32
    м. Зелена Гура
    Польща 65-364

    вул. Kożuchowska 32
    65-364 Zelena Gora, Polska
    NIP: PL9291861928
    REGON: 360003583
    Питання, що стосуються замовлень, можуть бути відправлені за адресою ok@bolf.ua або за тел.: +38(044) 333-43-66 (оплата дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора).
    Питання, що стосуються обміну, повернення і рекламації можуть бути відправлені за адресою ok@bolf.ua або за телефоном +38 (044) 333-43-66 (оплата згідно тарифів вашого оператора).
  • 2.4 Дійсні Правила визначають зокрема:
    • a. правила реєстрації та використання облікового запису в рамках Інтернет-Магазину;
    • b. умови та правила подання електронних Замовлень в рамках Інтернет-Магазину;
  • 2.5 Використання Інтернет-Магазину можливе за умови використання комп'ютерної системи, якою користується Клієнт і наступних мінімальних технічних вимог:
    • a. інтернет-браузери : Internet Explorer, Firefox, Mozilla, Google Chrome, Opera, Safari.
    • b. мінімальний дозвіл екрану 1024x768
    • c. Java Script
  • 2.6 З метою використання Інтернет-Магазину, Клієнт повинен самостійно отримати доступ до комп'ютера або пристрою з доступом в Інтернет;
  • 2.7 Згідно з чинним законодавством Bolf Sp. z o. o. Sp. k., керуючий Інтернет-Магазином Bolf.ua, залишає за собою можливість обмежити надання послуг через Інтернет-Магазин особам, які не досягли 18 років. У цьому випадку потенційні Клієнти будуть повідомлені про обмеження надання послуг;
  • 2.8 Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил в будь-який час за посиланням, розташованим на головній сторінці сайту www.bolf.ua, завантажити та роздрукувати;
  • 2.9 Інформація про товари, представленні на сторінках Інтернет-Магазину, зокрема, їх опис, розміри, характеристики, а так само ціни, являють собою пропозицію для укладення договору згідно зі статтею 655 Цивільного кодексу України;
  • 2.10 Товар, представлений у інтернет-магазині, такий як дитячий одяг призначений для дітей від 3 років має бути використаний під наглядом дорослих;

III. Правила користування Інтернет-Магазином

  • 3.1 Умовою початку користування Інтернет-Магазином є реєстрація на сайті.
  • 3.2 Реєстрація здійснюється шляхом заповнення та підтвердження формуляру реєстрації, розміщеного на одній зі сторінок інтернет-магазину;
    • 3.2.1 Обов'язковою умовою реєстрації є прийняття Правил і надання персональних даних, зазначених зірочкою. При реєстрації Клієнт може добровільно вказати свою дату народження, яка у разі висловлення згоди на розсилку відповідно до п. 3.6 Правил, використовується тільки для надання спеціальної пропозиції з нагоди Дня народження;
    • 3.2.2 Клієнт при реєстрації отримує доступ до історії своїх покупок і постійний доступ до своїх особистих даних і можливість їх самостійної зміни за період, протягом якого адміністратор має право їх обробки у зв'язку з виконанням обов'язків, що випливають із законодавства у сфері документування продажу. Крім того, аккаунт дозволяє зробити легкий повернення або рекламацію придбаних товарів;
    • 3.2.3 Обліковий запис клієнта у разі відсутності активності покупки видаляється після 5 років з моменту здійснення останньої покупки.
    • 3.2.4 За 30 днів до закінчення строку давності облікового запису, Клієнт отримає інформацію про минає протягом терміну дії Облікового запису і можливості його збереження в разі висловлення згоди на продовження дії облікового запису Клієнта. Продовження терміну дії облікового запису клієнта безкоштовне, потрібна тільки згода на обробку персональних даних клієнта. Згода на обробку персональних даних з метою подальшого ведення облікового запису клієнта є добровільною, але необхідною і може бути відкликана в будь-який момент.
    • 3.2.5 Клієнт у будь-який час може звернутися до адміністратора з проханням про видалення облікового запису, відправивши лист по електронній пошті адміністратору admin@bolf.com
  • 3.3 У випадку покупки без реєстрації, Клієнт разом із запитом підтвердження замовлення отримує логін і пароль, які дозволять йому Облікового запису Клієнта також на стадії оформлення замовлення, наприклад, для того, щоб відстежувати стадії виконання замовлення, змінити адресу доставки, повернення або рекламації придбаних товарів.
  • 3.4 Адміністратору бази даних клієнтів Інтернет-Магазину Bolf Sp. z o. o. Sp. k. з головним офісом в Польщі, м. Зелена Гура, вул. Кожухівська 32
    Персональні дані клієнтів обробляються відповідно до ст. 6 п. 1 . b) Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року. Про захист фізичних осіб у зв'язку з обробкою особистих даних та про вільне переміщення таких даних, а також про скасування директиви 95/46 / EC, тобто для виконання договору купівлі-продажу на умовах, зазначених у цьому Регламенті, а також для вжиття заходів на вимогу особи, до якої відносяться дані, до укладення договору на період, необхідний для його реалізації у відповідності з Правилом а також на період, необхідний для реалізації цілей, передбачених законодавством.
    Персональні дані Клієнтів зберігаються протягом терміну, необхідного для виконання договору на умовах, зазначених у Правилах, з урахуванням термінів, пов'язаних з реалізацією адміністратором правових зобов'язань у сфері продажів через інтернет. Зазначення персональних даних є добровільним, але необхідним для реалізації договору купівлі-продажу. Ненадання даних призведе неможливості виконання замовлення. Персональні дані, необхідні для реалізації послуги, можуть бути передані суб'єктам, що надають адміністратору підтримку на основі замовлених послуг згідно з укладеними договорами доручення обробки, а також суб'єктам і органам, уповноваженим згідно з чинним законодавством.
  • 3.5 При вираженні окремої згоди Покупця, надані персональні дані можуть бути використані в інших цілях в обсязі, зазначеному в змісті вираженої згоди;
  • 3.6 Клієнт при розміщенні замовлення або в більш пізній час, встановивши відповідний прапорець, може погодитися на отримання e-mail розсилки або / і SMS розсилки. Вираз вищевказаної згоди є вираженням згоди на обробку персональних даних Bolf Sp. z o. o. Sp. k., в цілях реалізації прямого маркетингу власних продуктів і відправити на вказану адресу електронної пошти або номер телефону, по електронній пошті або/і за допомогою телекомунікаційних пристроїв, комерційної інформації, визначених у законі про надання послуг електронним шляхом, отриманих від Bolf Sp. z o. o. Sp. k з головним офісом в Зеленій Гурі. Виражена згода має добровільний характер і може бути скасовано в будь-який час Відписатися від e-mail і SMS розсилки;
    персональні дані можуть бути використані в інших цілях в обсязі, зазначеному в змісті вираженої згоди;
  • 3.7 Клієнт, заповнивши форму оплати замовлених товарів може додатково висловити свою згоду, позначивши відповідні поле [ ] на:
    а. обробку персональних даних, у вигляді адреси електронної пошти Bolf Sp. z o. o. Sp. k сголовным офісом в Зеленій Гурі (вул. Кожуховська 32), для того, щоб заповнити анкету з відкликанням про конкретний товар / досконалої операції в магазині Bolf.ua та розмістити її на сайті Магазину. Вищевказане згода є добровільною і може бути скасовано в будь-який час в деталях замовлення;
    b. для передачі персональних даних, включаючи адресу електронної пошти та інформацію про досконалу покупку / хід транзакції в магазині Bolf.ua наступним суб'єктам:

    VSC Sp. z o.o. sp.k., ul. Gwiaździsta 66, 53-413 Wrocław, KRS 0000463736, NIP 899-255-54-48, REGON 020203207
    Spółka Skąpiec.pl sp. z o.o., ul. Marii Curie-Skłodowskiej 12, 50-381 Wrocław, KRS 0000412961, NIP 8971781582, REGON 021834370
    Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, 50-381 Wrocław, KRS: 0000420780, NIP: 5272677009, REGON: 146127300
    Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043 USA
    TrustMate S.A. Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, Polska, KRS: 0000737597, NIP: 8971854393, REGON: 369980751
    з метою отримання відгуків про придбаний товар та/або магазин і розміщення його на сайтах перерахованих організацій. Дана згода є добровільною і може бути скасована в будь-який час, відправивши повідомлення на адресу admin@bolf.com .
  • 3.8 Клієнти, які реєструють акаунт Клієнта мають постійний доступ до своїх даних і можливість їх виправлення, увійшовши у свій обліковий запис через сайт www.bolf.ua. Незалежно від наявності аккаунта, кожному Клієнту надається також право вимагати доступ до вказаної ним інформації, що становлять персональні дані, право на їх виправлення, поліпшення), видалення або обмеження обробки, право заперечувати проти обробки, а також право на передачу даних. Крім того, кожен покупець в будь-який час має право відкликати висловлену згоду, що не впливає на законність обробки, яка була здійснена на підставі раніше висловленої згоди до моменту її відкликання, а також право подавати скаргу до органу нагляду. Можливість використання наданих прав залежить в основному від юридичних підстав, на яких заснована конкретна обробка. Для реалізації цих прав вам достатньо звернутися до адміністратора admin@bolf.com.
  • 3.9 Bolf SP. o .. SP. K. може позбавити клієнта права користуватися інтернет-магазином, а також обмежити його доступ до частини або цілого ресурсу інтернет-магазину, у разі порушення клієнтом умов і, зокрема, коли клієнт:
    • a. вказав під час реєстрації в інтернет-магазині дані помилкові, неточні або застарілі, що вводять в оману або порушують права третіх осіб;
    • b. здійснив через інтернет-магазин порушення права третіх осіб, зокрема, особистих прав інших клієнтів інтернет-магазину;
    • c. зробив інші види поведінки, які будуть визнані Bolf Sp. z o. o. Sp. k., за дії, несумісні з законами або загальними правилами використання мережі Інтернет або які паплюжать добре ім'я Bolf Sp. z o. o. Sp. k.; ;
  • 3.10 Особа, яка була позбавлена права користування інтернет-магазином не може зробити повторної реєстрації без попередньої згоди Bolf Sp. z o. o. Sp. k..
  • 3.11 Замовник зобов'язаний, зокрема,:
    • a. не надавати і не передавати змісту, заборонені законом, наприклад, змісту, що пропагують насильство, що дискредитують особисті та інші права третіх осіб;
    • b. користування Інтернет-Магазином, не порушуючи його функціонування, зокрема, з допомогою відповідного програмного забезпечення або обладнання;
    • c. не вживати дій, таких як: розсилка або розміщення в рамках інтернет-магазину не замовленої комерційної інформації (спам);
    • d. користування Інтернет-Магазином необтяжливо для інших клієнтів і для Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
    • e. використання будь-якої інформації, розміщеної в рамках інтернет-магазину тільки для особистого використання;
    • f. користування інтернет-магазином відповідно до чинного на території України законодавства, положень Правил, а також із загальними правилами використання мережі Інтернет;
  • 3.12 Прийняття правил означає згоду на отримання рахунків-фактур в електронній формі, яка вимагається законом від 11 березня 2004р. про податок від товарів і послуг.
  • 3.13 У розділі Контакт наведені контактні дані для інспектора із захисту даних, який стежить за безпекою персональних даних, оброблюваних Bolf Sp. z o. o. Sp. k. У разі виявлення можливого порушення Ваших прав ми рекомендуємо звертатися. Піклуючись про безпеку даних наших Клієнтів, всі зауваження будуть негайно перевірятися так, щоб забезпечити максимальний рівень захисту оброблюваних даних.
  • 3.14 Інформація, що стосуються обробки даних в автоматичному режимі через Сайт www.bolf.ua опубліковано в Політика конфіденційності.

IV. Процедура укладення договору купівлі-продажу та виконання замовлення

  • 4.1 Для укладення Договору Купівлі-Продажу через Інтернет-Магазин, необхідно увійти на сайт www.bolf.ua зробити вибір товару, його марку, колір та розмір, приймаючи чергові технічні дії на основі відображених клієнту підказок та інформації доступною на веб-сайті ;
  • 4.2 Вибір замовлених Товарів здійснюється замовником шляхом їх додавання у кошик. Умовою оформлення замовлення, є заповнення кошика товарами на суму не менше 489 грн. При невиконанні умов заповнення кошика, завершення оформлення замовлення буде неможливе;
  • 4.3 У процесі оформлення Замовлення до моменту натискання кнопки "оформити замовлення", Клієнт має можливість зміни введених даних і вибором Товару. У цьому випадку необхідно дотримуватися інструкцій клієнту повідомленнями та відомостями, наявними на сайті;
  • 4.4 Після прийняття Клієнтом, що використовує Інтернет-Магазин, всіх необхідних даних, на екрані відобразиться підсумок замовлення. Підсумок замовлення буде містити інформацію про:
    • a. предмет замовлення,
    • б. ціною за одиницю і загальну вартість замовлених товарів, а також вартість доставки ,
    • c. спосіб оплати ,
    • d. спосіб доставки ,
    • e. термін доставки
  • 4.5 Для оформлення Замовлення обов'язковою умовою є: прийняття змісту Правил надання персональних даних, визначених як обов'язкові поля для заповнення та натискання кнопки "Замовляю із зобов'язанням оплати";
  • 4.6 Якщо клієнт висловив згоду, про яку йдеться в п. 3.9 . підпункту a). протягом 14 днів з моменту оформлення замовлення на вказану адресу електронної пошти буде отримана інформація, що містить прохання про розміщення відгуків про купленому товарі та/або проведеної операції в магазині Bolf.ua, яка може бути розміщена на сайті Bolf.ua;
  • 4.7 Якщо клієнт висловив згоду, про яку йдеться в п. 3.9. b) послуги:
    Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, США
    TrustMate S.A. Bartoszowicka 3, 51-641 Wrocław, Polska, KRS: 0000737597, NIP: 8971854393, REGON: 369980751
    матимуть право звернутися до Клієнта за вказаною в замовленні адресою електронної пошти з проханням про надання відгуків про придбаний товар через заповнення анкети. Отримані таким чином відгуки про продукцію, послуги, організації, що торгують або надають послуги надають іншим Покупцям цінну інформацію про якість товару та обслуговування в інтернет-магазинах.
  • 4.8 Оформлення Клієнтом Замовлення являє собою заяву про намір укласти з Bolf Sp. z o. o. Sp. k. Договір купівлі-продажу, згідно з змістом Правил;
  • 4.9 Договір Купівлі-Продажу укладається російською мовою, зміст якого відповідає Правилам.
  • 4.10 акції не об'єднуються один з одним. В одному замовленні можна використовувати один код на знижку.

V. Доставка

  • 5.1 Доставка товару здійснюється на території України, в регіонах, зазначених на сайті, натисніть на адресу, вказану клієнтом при оформленні замовлення;
  • 5.2 Доставка замовлених товарів здійснюється поштово-логістичною компанією Міст Експрес, тільки на території України. Вартість доставки докладно описана на сторінці сайту, натисніть. За межі України доставка не здійснюється;
  • 5.3 Увага! Згідно Правил надання послуг поштового зв'язку, передбачених розділом "Оплата послуг поштового зв'язку" постанови Кабінету Міністрів України " Про затвердження Правил надання послуг поштового зв'язку» від 05.03.2009 № 270, а саме, пунктами 78, 91, 103, 104, 109, 113, 114 вищезазначеного нормативно-правового акта. Поштове відправлення з позначкою "післяплата" видається одержувачу після внесення визначеної відправником суми післяплати та оплати за її пересилання. Розкриття такого відправлення без попереднього внесення суми післяплати та оплати за її пересилання, може бути здійснено тільки в разі виявлення розходжень фактичної маси посилки з масою, зазначеною у супровідних документах, на поштовому відправленні або бланку супровідної адреси до нього, чи пошкодження оболонки, печатки, обв'язки, що не забезпечує схоронність вкладення, на підставі чого складається відповідний акт.
  • 5.4 Термін доставки становить від 5 до 10 робочих днів, рахуючи від дати оформлення замовлення клієнтом;
  • 5.5 Клієнти можуть отримати доступ до цих Правил і в будь-який час по посиланнях, розташованих на головній сторінці сайту www.bolf.ua завантажити його і роздрукувати.
    Підтвердженням виконаної угоди Купівлі-Продажу Товарів є відправка товарного чека разом із Замовленням, Клієнту за вказаною адресою;

VI. Форми та способи оплати замовлень

  • 6.1 Ціни на товари вказані в українській валюті гривні
  • 6.2 Можливі способи оплати:
    • a безготівкова оплата, з передоплатою в розмірі 100%, на сторінці магазину платіжною системою PayU.
  • 6.3 Рішення про спосіб оплати, приймає Покупець при оформленні замовлення.
  • 6.4 При виборі способу оплати: Передоплата, платіж здійснюється безпосередньо при оформленні замовлення на сторінці магазину. Якщо платіж не був зарахований на рахунок Продавця протягом трьох днів з моменту оформлення замовлення, продавець може відмовити Покупцеві у виконанні замовлення. Оформлення замовлення не гарантує бронювання товарів.

VII. Право відмови від договору

  • Клієнт має право відмовитися від договору протягом 14 днів без пояснення будь-яких причин.
    Термін для розірвання договору закінчується через 14 днів з дня отримання клієнтом товару.
    Щоб скористатися правом відмови, ви повинні повідомити про своє рішення відмови від цього Договору шляхом однозначної заяви електронною поштою на адресу ok@bolf.ua.

    VIII. Добровільне право на розірвання договору, повернення товару

  • 8.1. У випадку відмови від цього договору, ми повертаємо Вам отримані від Вас кошти, не пізніше 14 днів від дня, в який ми були проінформовані про Ваше рішення відмовитися від цього договору. Ми можемо призупинити повернення коштів до моменту отримання речей або до моменту надання доказів його повернення, в залежності від того, яка подія настане раніше.
  • 8.2. Клієнт може повернути нам товар (за умови, що товар не був в експлуатації і повернутий в неушкодженому і незабрудненому вигляді)

    Укрпоштою на адресу:

    через Нову Пошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    Відділення №3
    вул. Угорська, 22
    м. Львів
    тел. 050-430-14-30

    через Укрпошту:
    Отримувач - СП Росан (повернення BOLF)
    вул. Словацького, 1
    м. Львів, 79000, а / с 79
    тел. 067-670-23-03

    у кожному випадку не пізніше, ніж за 14 днів від дня, в якому було нам повідомлено про відмову від цього Договору. Термін вважається виконаним, якщо товар вами відправлений до закінчення терміну 14 днів.
    У поверненні грошових коштів буде відмовлено, якщо:
    • a. з моменту покупки речей, які не мають істотних недоліків, пройшло більше 14 днів
    • b. товар який повертається не є новим (помітні сліди носіння, потертості, дефекти)
    • c. при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (спроба ремонту) або порушені інші умови гарантійного обслуговування
    • d. комплектація товару, що повертається є неповною, наприклад, загублені якісь елементи одягу або взуття
    • e. відсутній документ який підтверджує факт покупки
    • Клієнт повністю несе витрати пов'язані з поверненням товару.Повернення bolf.ua
  • 8.3 Право на розірвання договору не надається Споживачеві у разі:
    • a. якщо предметом послуг є упаковка товару на подарунок, яка відповідно до пункту 4.11-4.13 глави IV Правил, була повністю виконана продавцем з явної згоди споживача,
    • b. якщо предметом є непрофесійна річ, виготовлена за специфікацією споживача або служить для задоволення його індивідуальних потреб,
    • c. якщо предметом є товари, що поставляються в запечатаному пакеті/упаковці, і після доставки упаковка була відкрита/порушена такий Товар не може бути повернутий згідно з правилами санітарно гігієнічних норм.
  • 8.4. Згідно Закону «Про захист прав споживачів " поверненню не підлягають в числі інших: білизна натільна (Нижня білизна), Панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, рукавички, парфюмерно-косметичні вироби.
    Якщо перераховані товари належної якості будуть повернуті магазину, Магазин залишає за собою право, повернути даний товар покупцеві післяплатою (за рахунок покупця).

IX. Рекламація, що стосуються Товарів і гарантія

  • 9.1. Продавець зобов'язаний поставити Товар без дефектів і несе відповідальність перед Покупцем, що є Споживачем, за фізичні або юридичні дефекти придбаного Товару (гарантію) на умовах, викладених в Цивільному кодексі і Законі про права споживачів. Відповідальність продавця по гарантії виключається щодо клієнтів, які не є споживачами.
  • 9.2 Рекламація на придбаний товар може бути подана, наприклад: електронною поштою на адресу ok@bolf.ua. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якби це не було можливо, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;
  • 9.3. При пред'явленні претензії Продавець рекомендує надати контактні дані Клієнта, докладний опис причини рекламації і претензії до Продавця, а також додати документ, що підтверджує продаж або його ксерокопії.
  • 9.4. Продавець зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів від дати її отримання. Продавець зобов'язується інформувати Покупця про вжиті дії та результати розгляду звернення.
  • 9.5. Клієнт, який здійснює повернення, зобов'язаний надати річ (за умови, що товар не був в експлуатації і повернено у неушкодженому і незабруднені вигляді)
    за адресою:
    А / Я 48, Bolf,
    вул. Словацького 1,
    м. Львів 79000,
    Україна
  • 9.6. У разі обґрунтованої рекламації вартість заміни чи ремонту, включаючи вартість доставки, пов'язану з рекламацією товару, несе продавець.
  • 9.7. У процедурі рекламації Продавець не передбачає можливості позасудового врегулювання спору.
  • 9.8. Bolf Sp. z o.o. Sp.k. не є виробником товарів. Виробник несе відповідальність по гарантії проданого товару на умовах і протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні. Якщо гарантійний документ передбачає таку можливість, Клієнт може повідомити свої претензії в рамках гарантії безпосередньо в авторизований сервісний центр, адресу якого є в гарантійному талоні.
  • 9.9 Добровільне право на розірвання договору не надається споживачеві у разі:
    • a. якщо предметом послуг є упаковка товару на подарунок, яка відповідно до пункту 4.11-4.13 глави IV Правил, була повністю виконана продавцем з явної згоди споживача,
    • b. якщо предметом є непрофесійна річ, виготовлена за специфікацією споживача або служить для задоволення його індивідуальних потреб,
    • c. якщо предметом є Tовари, що поставляються в запечатаному пакеті/упаковці, та після доставки упаковка була відкрита/порушена такий Товар не може бути повернутий згідно з правилами санітарно гігієнічних норм.

X. Претензії на надання електронних послуг.

  • 10.1 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. вживає заходів для забезпечення повної коректної роботи магазину, в тій мірі, в якій це пов'язано з поточними технічними знаннями і зобов'язується в розумні терміни усунути будь-які порушення, про які повідомляють клієнти;
  • 10.2 Клієнт зобов'язаний негайно повідомити Bolf Sp. z o. o. Sp. k. про порушення або збої в роботі Інтернет-Магазину;
  • 10.3 Порушення, пов'язані з функціонуванням Магазину, Клієнт може повідомити в письмовій формі за адресою: Bolf Sp. z o. o. Sp. k., Кожуховська 32, 65-364 Зелена Гура, Польща, електронною поштою на адресу: ok@bolf.ua або використовуючи контактну форму;
  • 10.4 У скарзі Покупець повинен вказати своє ім'я, по батькові та прізвище, поштову адресу, вид і дату виникнення порушень, пов'язаних із функціонуванням Інтернет-Магазину;
  • 10.5 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. зобов'язується розглянути будь-яку скаргу протягом 14 днів, а якби це не було можливо, то повідомити Клієнта, коли скарга буде розглянута;

XI. Прикінцеві положення

  • 11.1 Bolf Sp. z o. o. Sp. k. є власником всіх фотографій товарів, зображень, логотипів і має на них повне авторське право. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. також має відповідні ліцензії на використання зображень, які використовуються для створення рекламних банерів. Їх копіювання, обробка, передача і публікація, а також використання в цілях продажу заборонено, неправомірне використання призводить до кримінальної відповідальності. Bolf Sp. z o. o. Sp. k. не допускає їх використання, поширення без відома і отриманого письмового дозволу. Порушення авторських прав тягне за собою відповідальність у сфері інтелектуальної власності.
  • 11.2 Розгляд суперечок, що виникли між Bolf Sp. z o. o. Sp. k. і Клієнтом, який є споживачем за змістом ст. 655 Цивільного кодексу України, буде вирішуватися в суді згідно з нормами чинного законодавства.
  • 11.3 Розгляд суперечок, що виникли між Bolf Sp. z o. o. Sp. k., керівним Інтернет-Магазином і Клієнтом, який є споживачем за змістом ст. 655 Цивільного кодексу України, підлягає розгляду судом за адресою головного офісу Bolf Sp. z o. o. Sp. k.;
  • 11.4 З питань, не врегульованих цим Правилом, застосовуються положення Цивільного кодексу України та інші положення чинного законодавства України;
pixel