- Головна сторінка
- Рекламація
Рекламація
- Товар не належної якості або не відповідний до замовлення, який підлягає рекламації, слід відправити разом із заповненим бланком повернення/рекламації, попередньо проінформувавши нас по e-mail: ok@bolf.ua.
- Деталі та докладна інструкція ТУТ.
- Посилку слід надіслати Укрпоштою за адресою:
- ПОВЕРНЕННЯ BOLF
вул. Дорожня 60
Пасіки-Зубрицькі 79400
Україна - Формуляр повернення/рекламації версія PDF
- Формуляр повернення/рекламації версія JPG
- Якщо у Вас немає принтера, можна прикласти від руки виписаний формуляр, вказавши в ньому:
- номер замовлення
- ім'я, прізвище та номер контактного телефону
- повну адресу для повернення
- номер банківської картки та реквізити клієнта
- причину рекламації або опис дефекту
- ТОВАР, ЩО ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ, СЛІД РЕТЕЛЬНО УПАКУВАТИ, ЩОБ ЗАХИСТИТИ ЙОГО ВІД ПОШКОДЖЕННЯ В ПРОЦЕСІ ТРАНСПОРТУВАННЯ
- Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки, ВІДПРАВЛЕННІ ПІСЛЯПЛАТОЮ, ми НЕ ПРИЙМАЄМО. У цьому випадку посилки ПОВЕРТАЮТЬСЯ ВІДПРАВНИКУ. Гроші ми повертаємо на банківську карту або поштовим переказом.
- При отриманні посилки з зазначеними вкладеннями, рекламація буде розглянута протягом 14 днів з моменту отримання посилки на складі в м. Львів (Україна). Ви будете повідомлені про її результат.
- Якщо виникнуть які-небудь питання після отримання посилки, ми зв'яжемося з Вами по телефону або електронною поштою.
- Доставка товару клієнту здійснюється за допомогою кур'єрської служби Міст Експрес.
- Щоб отримати інформацію про рекламацію, будь ласка, зв'яжіться зі Службою підтримки клієнтів по e-mail: ok@bolf.ua.