- Головна сторінка
- Найбільш поширені питання
Найбільш поширені питання
Виникли проблеми? Натисніть на питання та отримайте відповідь!
ПЕРЕД ПОКУПКОЮ
Швидкий пошук товару на сайті Bolf.ua?
Щоб легко знайти товар в магазині Bolf.ua введіть код товару у вікні "Пошук" позначений збільшувальним склом, розташованим в правому верхньому куті, або скористайтеся меню у верхній частині сторінки. Для початку виберіть, цікавитеся ви чоловічим або жіночим одягом, а потім виберіть категорію товару.
Як я можу оформити замовлення?
Замовлення в нашому магазині можуть бути розміщені через веб-сайт www.bolf.ua, по телефону або по електронній пошті. Точна інструкція по дії при здійсненні покупок онлайн наведена тут: Як купувати? у разі виникнення проблем зверніться до служби підтримки клієнтів.
Які дані необхідно вказати при оформленні замовлення?
Щоб оформити замовлення через веб-сайт, ви повинні в першу чергу мати активну адресу електронної пошти (вся інформація з магазину надходить безпосередньо туди). Крім того, у формулярі Ви повинні вказати необхідні для відправки замовлення персональні та адресні дані: ПІБ, населений пункт (село, місто, область), вулиця, № будинку, № квартири, Поштовий Індекс, номер телефону, дата народження - це поле є необов'язковим. Всі ці дані необхідні для відправки Вашого замовлення відповідно до вимог міжнародних поштових відправлень.
Який термін виконання та доставки замовлення?
Час виконання замовлення залежить від обраного способу оплати. Якщо замовлення оформлено за формою повної передоплати і буде сплачено негайно, замовлення йде на обробку та виконання в той же самий робочий день, замовлення неоплачене буде очікувати на сплату протягом 3 робочих днів, якщо оплата не надійде, замовлення буде анульовано. Замовлення оформлені післяплатою будуть оброблені та виконані в поточний або наступний робочий день, в залежності від часу офрмленія. Термін виконання і доставки замовлень незалежно від форм оплати від 5 до 10 робочих днів. Подробиці див. тут: Вартість і спосіб доставки.
Чи є мінімальна або максимальна сума, що обмежує оформлення замовлення?
Чи є мінімальна або максимальна сума, що обмежує оформлення замовлення? Так, максимальна покупка не може перевищувати 5200 грн, дане обмеження стосується міжнародних відправлень вище 150 євро. Детальна інформація тут: Оплата, Умови, Доставка
Як я буду поінформований про розміщення замовлення?
Підтвердження правильно розміщеного замовлення буде надіслано електронною поштою на вказану Вами адресу електронної пошти. Найчастіше підтвердження відправляється відразу після оформлення замовлення, проте іноді його слід чекати кілька хвилин. Якщо ви не бачите підтвердження в папці Вхідні, зверніться до папки Спам.
Які способи оплати в магазині Bolf.ua?
Покупки в магазині Bolf.ua ви можете Ми пропонуємо оплату: міжнародною платіжною системою PayU Подробиці див. тут: Оплата, Умови, Доставка
Я хочу зробити подарунок з магазину Bolf.ua, як я можу замовити подарункову картку?
В даний момент, ми в процесі доопрацювання можливості придбання подарункової карти Bolf.ua.
Чи є можливість упакувати замовлені товари в декоративну коробку?
В даний момент такої можливості, немає.
ПІД ЧАС ПОКУПКИ
Чи можу я змінити адресу доставки, якщо замовлення вже відправлено?
На жаль, замовлення, яке було відправлено, більше не знаходиться під нашим контролем, і у нас немає можливості змінити адресу доставки. Якщо ви дуже зацікавлені в цьому, зверніться на Гарячу лінію служби доставки яку ви вибрали та спробуйте домовитися про зміну адреси.
Розміри доступні на Bolf.ua, вони стандартні? Як вибрати розмір?
У пропозиції магазину Bolf.ua знаходяться товари різних виробників, тому розміри товарів можуть відрізнятися. Щоб переконатися, що розмір вибраний правильно, перед кожною покупкою перевірте розмір в ІНДИВІДУАЛЬНІЙ ТАБЛИЦІ РОЗМІРІВ, доступній на карті товару.
Що робити, якщо я не отримав підтвердження замовлення на адресу електронної пошти?
Якщо лист з підтвердженням замовлення не з'явився у вашій поштовій скриньці відразу, почекайте кілька хвилин і перевірте Спам і/або небажані папки. Якщо ви також не знайдете електронну пошту, ви можете зв'язатися з нашою Cлужбою підтримки клієнтів, де наші консультанти обов'язково допоможуть вам. Зверніться до служби підтримки клієнтів тут: Служба підтримки клієнтів
Як зробити оплату онлайн?
Оплату онлайн, не виходячи з дому, зробити дуже просто. Ми пропонуємо скористатися послугами міжнародної платіжною системою PayU. Оплата здійснюється безпосередньо на сторінці нашого магазину Bolf.ua. натиснувши на кнопку" Внести оплату " з'явиться вікно для оплати PayU, де достатньо вказати номер банківської картки, термін дії картки, трьохцифровий код вказаний на зворотному боці вашої картки, адресу електронної пошти для підтвердження здійснення оплати. Ваша оплата з'явиться у нас через кілька хвилин. Якщо з будь-якої причини ви не внесли оплату, але хотіли б цей етап повторити, це можливо зробити натиснувши кнопку "Повторити оплату".
Зверніть увагу, на можливу опцію вашого Банку, що обмежує можливість оплати в міжнародних платіжних системах. Якщо дане обмеження є, досить зняти його в додатку Вашого Банку. Ми гарантуємо, що оплата on-line на Bolf.ua обслуговуватися авторизованою та безпечною системою: PayU.
Чи можна особисто забрати замовлення?
На жаль, наших представництв, складів та магазинів на території України, немає.
Скільки товарів я можу додати до кошика?
У магазині Bolf.ua кількість замовлених товарів Необмежена, обмеження стосується тільки суми замовлених товарів. Детальніше тут: Оплата, Умови, Доставка
Що робити, якщо товар з мого списку побажань або з кошика вже розпроданий?
Якщо товар відсутній в наявності, будь ласка, натисніть на розмір, який ви хочете замовити. З'явиться спливаюче вікно для введення адреси електронної пошти, на який ми відправимо повідомлення, коли розмір буде доступний. Зверніть увагу, що така дія не є рівноцінною бронюванню товару. Це просто інформація про те, що товар повернувся в продаж. Повідомлення отримають всі клієнти, які скористалися такою можливістю, але товар отримає той хто першим скористався можливістю.
Який статус має моє замовлення і коли я його отримаю?
У листі яке ми Вам відправили на ел. пошту, вказаний номер замовлення, а також ТТН який починається на CVxxxxxxxxxPL, відстежити його можна скориставшись трекінгом Міст Експрес, незалежно від обраного Вами способу доставки: https://t.meest-group.com/ua
Чи є можливість бронювання товару?
Такої можливості, немає.
Я не зміг оплатити замовлення платіжною системою PayU. Що робити?
Зверніть увагу на можливу опцію Вашого банку, що обмежує можливість оплати в міжнародних платіжних системах. Якщо дане обмеження стоїть, досить зняти його в додатку Вашого банку.
Чи можу я змінити спосіб оплати перед виконанням замовлення?
Якщо замовлення ще не виконано і статус замовлення дозволяє, то в більшості випадків можна змінити спосіб оплати. Для цього зверніться до служби підтримки клієнтів.
Як я можу зв'язатися зі Cлужбою підтримки клієнтів?
Служба поддержки клиентов работает с понедельника по пятницу с 8:00 до 16:00. Задавайте Ваши вопросы по электронной почте: ok@bolf.ua или по тел. +38 044 333 43 66
ПІСЛЯ ПОКУПКИ
Чи є можливість приміряти одяг в пункті прийому або у кур'єра?
На жаль, такої можливості немає. Одяг потрібно забрати, а потім приміряти. Якщо ви виявите, що одяг не підходить, ви можете повернути його протягом 14 днів, від моменту отримання. Як це зробити ви дізнаєтеся тут: Обмін та Повернення.
Як зробити повернення або обмін?
Процедура повернення та обміну детально описана тут: Обмін та Повернення
На яку адресу відправити посилку з поверненням?
Посилку з поверненням слід відправити:
Укрпоштою за адресою:
А/С 48, вул. Словацького 1,
Львів 79000,
Україна
Новою Поштою за адресою:
СП РОССАН (повернення BOLF) вул. Угорська 22,
відділення НП №3
тел. 050 430 1 430,
Львів 79000,
Україна
Які товари не підлягають поверненню?
Поверненню не підлягають товари, які мають сліди носіння, вони повинні мати товарний вигляд, а також всі мітки повинні бути збережені. Ми також повідомляємо, що згідно Закону "Про захист прав споживачів" поверненню не підлягають в числі інших: білизна натільна (нижня білизна), панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці, рукавички, парфюмерно-косметичні вироби.
Якщо перераховані товари належної якості будуть повернуті магазину, Магазин залишає за собою право, повернути даний товар покупцеві післяплатою (за рахунок покупця).
Хто несе витрати пов'язані з поверненням товару?
Клієнт повністю несе витрати пов'язані з поверненням товару. Повернення bolf.ua
Я отримав товар з дефектом. Що мені робити?
Товар, неналежної якості або не відповідає замовленню, слід відправити разом із заповненим бланком повернення/рекламації, проінформувавши нас попередньо по e-mail: ok@bolf.ua.
В який термін буде здійснюватися повернення грошей за повернений товар?
Гроші за відправлений товар будуть повернуті Вам протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами вашої посилки в м. Львів (Україна).